آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.14.3 MetroLand مود | نصب بازی مترولند برای اندروید

دانلود MetroLand برای اندروید

MetroLand - Endless Arcade Runner از بازی های دونده بی پایان جذابی می باشد که می تواند مدت قابل توجهی شما را سرگرم نگه دارد. هر زمان، و هرجا که دوست داشتید دویدن خود را آغاز کنید. حتی زمانی که آفلاین هستید. مکان های مختلف شه ررا کاوش کنید. حرکات پارکور انجام دهید، به بالای پشت بام ها بروید یا وارد تونل های زیرزمینی شوید. MetroLand - Endless Arcade Runner ماجراجویی بی پایان را به تصویر می کشد. امتیاز خود را با دویدن بیشتر افزایش دهید. هر قدم ارزش دارد حتی زمانی که آفلاین هستید. با کسب امتیاز کافی، گجت های جدید را آزاد کنید. پایگاه خود را بسازید. ربات بسازید و آن ها را به ماموریت بفرستید تا برای شما غنیمت جمع آوری کنند.

تمام این کارها را زمانی که آفلاین هستید نیز می توانید انجام دهید. گیم پلیتان را تقویت کنید. چالش های بیشتری به تدریج برای شما آزاد می شود که با آن ها می توانید مکان های جدیدتری را تجربه کنید. به سرعت حرکت کنید و جلوی موانع جاخالی دهید. MetroLand - Endless Arcade Runner بیش از 50 هزار کاربر به خود اختصاص داده است. اکنون با بالارفتن در لیدربرد بازی می توانید امتیازات بیشتری کسب کنید. MetroLand - Endless Arcade Runner بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود MetroLand

✅ نام نرم افزارMetroLand❤️ تعداد دانلود551
⭐نسخه نرم افزار1.14.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل100 مگابایت

ویژگی های بازی MetroLand - Endless Arcade Runner :


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- رقابت با سایر پلیرها

- دویدن بی انتها

- گرافیک دوست داشتنی

- جاخالی دادن از موانع

- کسب امتیاز حتی در حالت آفلاین

- ساختن بات برای جمع آوری منابع

تصاویری از محیط بازی MetroLand - Endless Arcade Runner :


دانلود MetroLand برای اندروید  دانلود MetroLand برای اندروید  دانلود MetroLand برای اندروید  دانلود MetroLand برای اندروید  دانلود MetroLand برای اندروید


پسورد فایل :
کپی