آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.312 Awesome Tanks مود | نصب بازی تانک های فوق العاده برای اندروید

دانلود Awesome Tanks برای اندروید

Awesome Tanks از بازی های کلاسیک شوتر دو بعدی می باشد که فیزیک واقع گرایانه ای دارد. با انگشت شصت خود به راحتی می توانید این بازی را کنترل کنید. خود را آماده جنگ کنید. تانک های دشمن را له کنید، باس ها را شکست دهید و اتاق های پر از جوایز را پیدا کنید. سطوح خود را در level editor این بازی بسازد و آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. سکه جمع آوری کنید و ویژگی های تانک های خود را ارتقا دهید. سلاح های جدید بسازید. اچیومنت های مختلف را آزاد کنید. با تانک های بی پایان مبارزه کنید و رکورد های جدیدی در مود بقا ثبت کنید.

گیم پلی جدید را تجربه کنید. از اختفا برای غافل گیر کردن دشمنان خود استفاده نمایید. Awesome Tanks امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و بیش از یک میلیون کاربر دارد. اگر از بازی هایی که حال و هوای نوستالوژی را زنده می کنند، لذت می برید Awesome Tanks انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. با انجام حرکات استراتژیک دشمنان خود را گیج کنید تا بتوانید از پشت به آن ها حمله کنید و آن ها را نابود نمایید. محیط بازی را از بالا مشاهده خواهید کرد. مود های متنوعی در Awesome Tanks ارائه شده است تا شما سرگرم نگه داشته شوید. این بازی بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Awesome Tanks :


- دارای بیش از یک میلیون بازیکن

- مشاهده فضای بازی از بالا

- گرافیک نوستالوژیک

- به کار بردن استراتژی های مختلف

- استفاده از سیستم اختلفا

- مود های مختلف برای نقش آفرینی

- امکان طراحی سطوح شخصی

تصاویری از محیط بازی Awesome Tanks :


دانلود Awesome Tanks برای اندروید  دانلود Awesome Tanks برای اندروید  دانلود Awesome Tanks برای اندروید  دانلود Awesome Tanks برای اندروید  دانلود Awesome Tanks برای اندروید


پسورد فایل :
کپی