آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.2.5 Magician's Saga مود | نصب بازی حماسه جادوگر برای اندروید

دانلود Magicians Saga برای اندروید

Magician's Saga در نقش جادوگری قهرمان، ماجراجویی خود را در این بازی شبیه سازی و اکشن شروع کنید. شهر خود را بسازید و متحدان خود را آموزش دهید تا آماده نبرد های سخت شوند. شما هم در خط مقدم نبرد ها حاضر خواهید بود. چوب جادوگری افسانه ای در دستتان است و باید با آن مبارزه کنید. شهری که روزگاری آرام بود توسط هیولاها مورد حمله قرار گرفته است. orb جادویی و ارزشمند سرزمین که روزگاری خوشبختی را به ارمغان می آورد اکنون دزدیده شده و شهر به آواره تبدیل شده است. حالا، جادوگری شجاع در مقابل پادشاه ظاهر شده و پیشنهاد کمک داده است.

اما این کار آسان نخواهد بود. آیا شهر می تواند به شکوه سابقش برگردد؟ این کار آسان نخواهد بود. توجه داشته باشید که تمام اطلاعات بازی در گوشی شما ذخیره سازی می شود و قادر به انتقال آن بین سیستم های مختلف نخواهید بود. علاوه بر این اگر Magician's Saga را پاک کنید اطلاعات ذخیره سازی شده در آن را از دست می دهید و مجبور می شوید که بازی را از اول دنبال کنید. Magician's Saga امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بیش از نیم میلیون کاربر دارد. این بازی به زبان های مختلفی ترجمه شده است. Magician's Saga بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های بازی Magician's Saga :


- ترجه شده به زبان های مختلف

- گرافیک دوست داشتنی دو بعدی

- بازسازی شهر

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- آموزش دادن متحدان جدید

- شکست دادن باس های قدرتمند

- جمع آوری منابع

تصاویری از محیط بازی Magician's Saga :


دانلود Magicians Saga برای اندروید  دانلود Magicians Saga برای اندروید  دانلود Magicians Saga برای اندروید  دانلود Magicians Saga برای اندروید  دانلود Magicians Saga برای اندروید  دانلود Magicians Saga برای اندروید


پسورد فایل :
کپی