آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.76 King of Defense 2 مود | نصب بازی شاه دفاع 2 برای اندروید

دانلود King of Defense 2 برای اندروید

King of Defense 2 قسمت جدید پادشاه دفاع را تجربه کنید. قهرمانان، برجک ها، و دشمنان تازه همگی در انتظار شما هستند. ترکیب برجک ها که یکی از عناصر اصلی این بازی است، بدون تغییر باقی مانده است. علاوه بر این، قهرمانان با مهارت های فوق العاده نبرد به شما در شکست دادن مهاجمان کمک خواهند کرد. کلید اصلی دفاع از سرزمین، به کار گیری استراتژی مناسب است. هر فرد باید با توجه به مهارت هایی که دارد از تاکتیک های منحصر به فردی برای دفاع از این سرزمین های آرام استفاده کند. تجهیزات لازم را که شامل اسپل ها، قدرت ها، تکنیک ها و تاکتیک ها می شود جمع آوری کنید تا بتوانید جلوی حمله دشمنان را بگیرید. به ماجراجویی بروید و سرزمین های یخ زده، صحراهای سوزان، سرزمین خدایان، و سرزمین های پنهان در جنگل را کاوش کنید.

تمامی این سرزمین ها منتظر شما هستند تا به آنجا بروید و از آن ها در مقابل هیولاهای مهاجم دفاع کنید. با ترکیب کردن برجک ها قادر به ایجاد برجک های تازه ای خواهید بود. قهرمانان جدید به شکل قابل توجهی قوی تر شده اند و از آیتم های جدیدی برای پشتیبانی از آن ها می توان استفاده کرد. مودهای جدیدی ارائه شده است تا بتوانید در حالت های متنوع تری نقش آفرینی کنید. دشمنان جدید King of Defense 2 قدرت های تازه ای را به نمایش خواهند گذاشت. این بازی بر روی اندرویدهای مختلف بسته به سیستمی که دارید قابل اجراست.


دانلود King of Defense 2

✅ نام نرم افزارKing of Defense 2❤️ تعداد دانلود689
⭐نسخه نرم افزار1.0.76🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل120 مگابایت

ویژگی های بازی King of Defense 2


- گرافیک خیره کننده

- موسیقی های زنده و مهیج

- مود های تازه برای نقش آفرینی

- افزایش نقش قهرمانان در دفاع

- ترکیب کردن برجک ها برای نابود کردن دشمنان

- دارای هزاران پلیر از سراسر جهان

- افزایش دادن قدرت برجک ها با ارتقای آن ها

تصاویری از محیط نرم افزار King of Defense 2 :


دانلود King of Defense 2 برای اندروید  دانلود King of Defense 2 برای اندروید  دانلود King of Defense 2 برای اندروید  دانلود King of Defense 2 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی