آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.16.33 Hero's Quest مود | نصب بازی ماموریت قهرمان برای اندروید

دانلود Heros Quest برای اندروید

Hero's Quest از بازی های Roguelite RPG خودکار با سیر پیشرفت ثابت می باشد. جهان را کاوش کنید و خودتان را با سطوح های مشکل تر که دارای انرژی محدود هستند به چالش بکشید. هدف شما رسیدن به سطح نهایی و ادامه دادن نبرد تا جای ممکن است. در هر ماجراجویی، 20 انرژی دارید. با شکست دادن دشمنان می توانید حجم قابل توجهی طلا بدست آورید. ده ها سلاح مختلف در اختیار شما قرار می گیرد که با خرید و استفاده از آن ها می توانید کاراکترتان را تقویت نمایید. Hero's Quest جهانی بزرگ با دشمنانی متنوع را پیش روی شما می گذارد. تنها محدودیت شما آسمان است.

می توانید تا بینهایت بازی را ادامه دهید. هر بار که ماجراجویی تازه ای را شروع کنید، قوی تر خواهید بود. نبرد های بازی خودکار هستند و می توانید با آرامش بازی را ادامه دهید. امکان دنبال کردن Hero's Quest در حالت عمودی گوشی وجود دارد. با یک دست و در هر موقعیتی امکان دنبال کردن بازی را خواهید داشت. موسیقی بازی توسط Aaron Krogh ساخته شده است. Hero's Quest امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بیش از صد هزار بازیکن دارد. ویژگی های تازه ای در نسخه جدید بازی اضافه شده اند که از جمله آن ها می توان به ویژگی اخیر auto stats اشاره کرد. Hero's Quest بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Hero's Quest :


- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- پیشرفت نامحدود در بازی

- جهان های متعدد برای نقش آفرینی

- عدم محدودیت در میزان پیشرفت

- کنترل بازی با یک دست

- نبرد های خودکار

- شکست دادن باس های قدرتمند

تصاویری از محیط بازی Hero's Quest :


دانلود Heros Quest برای اندروید  دانلود Heros Quest برای اندروید  دانلود Heros Quest برای اندروید  دانلود Heros Quest برای اندروید  دانلود Heros Quest برای اندروید


پسورد فایل :
کپی