آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.44 Pick Me Up مود - نصب بازی سوارم کن برای اندروید

دانلود Pick Me Up برای اندروید

Pick Me Up آیا به راننده شدن علاقه دارید؟ در این بازی می توانید با سوار کردن مشتری ها و رساندن آن ها به مقصد سطح خود را بالا ببرید. جهان را کاوش کنید و آثار تاریخی جدیدی بیابید. برای رانندگی کافیست بر روی صفحه گوشی خود ضربه بزنید و انگشتان را روی صفحه نگه دارید. مراقب تصادف باشید. برای ایستادن کافیست دستتان را از صفحه گوشی بردارید. تا می توانید پول جمع آوری کنید و با ثروتی که جمع آوری کرده اید ماشین های جذاب جدید آزاد کنید.

Pick Me Up بیش از 50 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد. باگ های نسخه های قبلی برطرف شده است و گیم پلی بازی بهبود یافته است. در بروزرسانی های آتی محتوای تازه ای به بازی اضافه خواهد شد. این بازی امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. گیم پلی Pick Me Up می تواند به شدت اعتیاد آور باشد. این بازی با گرافیک دو بعدی و ساده ای که دارد می تواند شما را شیفته خود کند. Pick Me Up برای تمامی سنین مناسب می باشد و همه می توانند از آن لذت ببرند. Pick Me Up برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و بدون افت کیفیت در آن ها نشان داده می شود. این بازی یادآور بسیاری از بازی های آرکید دو بعدی قدیمی است و می تواند اوقات فراغت شما را به خوبی پر کند. Pick Me Up بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Pick Me Up

✅ نام نرم افزارPick Me Up❤️ تعداد دانلود420
⭐نسخه نرم افزار1.44🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5🔆 حجم فایل76 مگابایت

ویژگی های بازی Pick Me Up:


- بیش از 50 میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- گرافیک دو بعدی ساده

- رانندگی در سراسر جهان

- خریداری ماشین های تازه

- رساندن مشتری ها به مقصد

- کنترل ساده ماشین

تصاویری از محیط بازی Pick Me Up:


دانلود Pick Me Up برای اندروید  دانلود Pick Me Up برای اندروید  دانلود Pick Me Up برای اندروید  دانلود Pick Me Up برای اندروید  دانلود Pick Me Up برای اندروید


پسورد فایل :
کپی