آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 200596 Hybrid Animals مود | نصب بازی حیوانات ترکیبی باری اندروید

دانلود Hybrid Animals برای اندروید

Hybrid Animals دو حیوان دلخواه خود را انتخاب کنید و آن ها را با یک دیگر ترکیب نمایید. هر کدام از حیوانات ترکیبی، دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد. می توانید میلیون ها ترکیب مختلف از حیوانات را در این بازی تجربه کنید. جهان های بازی به شکل تصادفی تولید می شوند و هدف شما زنده ماندن در آن هاست. باید با دیگر حیوانات ترکیبی مبارزه کنید و دهکده ای برای خودتان بسازید. Hybrid Animals بیش از ده میلیون کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. Hybrid Animals شبیه ساز متفاوت و نامعمولی می باشد که گرافیک سه بعدی دارد.

آزادی عمل شما بسیار زیاد است و تقریبا در هر بازی می توانید حیوانات متنوعی را مشاهده و تجربه کنید. با دیگر حیوانات مبارزه کنید و دوست هایی برای خود بیابید. Hybrid Animals برای روی تبلت ها نیز قابل اجراست. پدر و مادر حیوانات خود را از لیستی که به نمایش می آید انتخاب کنید. امکان ایجاد کردن حیوانات بسیار عجیبی مثل بز زنبوری و ... وجود دارد. جهان بازی آزاد است و در آن کارهای متنوعی می توانید انجام دهید. امکان دنبال کردن این بازی در حالت آفلاین وجود دارد. اما اگر بخواهید با دوستانتان بازی کنید باید آنلاین شوید تا با ارتباط اینترنتی با آن ها بازی کنید. Hybrid Animals بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Hybrid Animals

✅ نام نرم افزارHybrid Animals❤️ تعداد دانلود1306
⭐نسخه نرم افزار200596🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل42 مگابایت

ویژگی های بازی Hybrid Animals :


- دارای بیش از ده میلیون کاربر

- گرافیک چشم گیر سه بعدی

- بازی با دیگران

- امکان دنبال کردن بازی در حالت آفلاین

- ایجاد کردن دهکده

- ترکیب کردن حیوانات با یک دیگر

- قدرت منحصر به فرد هر موجود ترکیبی

تصاویری از محیط بازی Hybrid Animals :


دانلود Hybrid Animals برای اندروید  دانلود Hybrid Animals برای اندروید  دانلود Hybrid Animals برای اندروید  دانلود Hybrid Animals برای اندروید


پسورد فایل :
کپی