آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.29 Stickfight Archer مود | بازی استیکفایت کماندار برای اندروید

دانلود Stickman Master Archer برای اندروید

Stickfight Archer جنگ نزدیک است. شما آخرین کماندار قبیله باستانی استیک هستید. کمان اجدادتان را بردارید و اجازه دهید که دشمنان خشم شما را احساس کنند. به چه شکل از کمانتان استفاده خواهید کرد؟ با آتش کمانتان را تقویت می کنید؟ با سم آن را کشنده می کنید؟ یا از یخ استفاده می کنید؟ می توانید از تمام آن ها استفاده کنید. گیم پلی بازی بسیار آسان می باشد. کافیست انگشتتان را روی صفحه گوشی بکشید و تیر پرتاب کنید. دو تیر در بدن یا تنها یک تیر در کله دشمنان شما را می کشد. 4 پاورآپ وجود دارد که در نبرد ها به شما کمک می کند.

می توانید از پاورآپ خون، سپر، باران تیر و تلپورت استفاده کنید. مراقب باشید. دشمنان شما هر روز تمرین می کنند و قوی تر می گردند. برای شکست دادن آن ها باید تجهیزات خود را بروز نگه دارید. Stickfight Archer اگرچه گیم پلی ای ساده دارد، اما می تواند اعتیادآور باشد. در مود campaign می توانید 75 سطح مختلف را تجربه کنید. در حالت بی پایان شرکت کنید. بکشید، غنائم را جمع آوری کنید و مکان را ترک نمایید. علاوه بر این قادر به دنبال کردن بازی با دوستتان در حالت لوکال هستید. 30 سلاح، 20 لباس، 15 جواهر با مجموعه ای از ویژگی های مختلف وجود دارد. Stickfight Archer بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Stickfight Archer :


- دارای بیش از 10 میلیون بازیکن

- گیم پلی اعتیاد آور

- بازی با دوستان

- دارای حالت بی پایان

- دارای 75 سطح

- وجود بیش از 30 سلاح

- گرافیک بی نظیر

- جمع آوری منابع و تجهیزات تازه

تصاویری از محیط بازی Stickfight Archer :


دانلود Stickman Master Archer برای اندروید  دانلود Stickman Master Archer برای اندروید  دانلود Stickman Master Archer برای اندروید  دانلود Stickman Master Archer برای اندروید  دانلود Stickman Master Archer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی