آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Shootero 1.4.23 مود | بازی شوترو برای اندروید

دانلود Shootero برای اندروید

Shootero – Space Shooting Attack  یکی از بهترین بازی های شوتر و rogue-lite می باشد که گرافیکی دو بعدی و ساده دارد. وارد نبردهای فضایی شوید و بزرگترین رویای خود که تسخیر کهکشان است را به واقعیت تبدیل کنید. اگر از طرف داران بازی های آرکید با سیستم جدید نبرد هستید و می خواهید بازی های جدید مربوط به کهکشان را تجربه نمایید، از این بازی لذت خواهید برد. ژانر کلی بازی کلاسیک است و می تواند خاطرات شما را زنده کند. در نبرد های هوایی شرکت کنید و دشمنان بی رحم خود را شکست دهید. هر کدام از دشمنان شما دارای حرکات منحصر به فرد خود هستند.

صفحه نمایش شما به یک میدان بزرگ نبرد تبدیل می شود. استراتژی خود را طراحی کنید. بیش از 50 نوع مهارت مختلف وجود دارد که با آ« ها می توانید استراتژی نبرد خود را شخصی سازی کنید. Shootero – Space Shooting Attack بیش از یک میلیون کاربر دارد و امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. افکت های بصری متنوعی در بازی گنجانده شده است که آن را از یک نواختی در می آورد. با باس های قدرتمند مبارزه کنید و آن ها را شکست دهید تا به مراحل جدید راه پیدا کنید. Shootero – Space Shooting Attack با تبلت ها نیز سازگار است و می توانید آن را روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.


دانلود Shootero

✅ نام نرم افزارShootero❤️ تعداد دانلود553
⭐نسخه نرم افزار1.4.23🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5🔆 حجم فایل83 مگابایت

ویژگی های بازی Shootero – Space Shooting Attack 2021 :


- دارای بیش از یک میلیون بازیکن

- ایجاد استراتژی مناسب

- گرافیک رنگارنگ دو بعدی

- مبارزه با باس های قدرتمند

- استفاده از 50 مهارت مختلف

- دفاع در مقابل لیزرها، موشک ها و ...

- یادآور بازی های کلاسیک

تصاویری از محیط بازی Shootero – Space Shooting Attack 2021 :


دانلود Shootero برای اندروید  دانلود Shootero برای اندروید  دانلود Shootero برای اندروید  دانلود Shootero برای اندروید  دانلود Shootero برای اندروید


پسورد فایل :
کپی