آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.57 Vikings: The Saga مود | نصب بازی وایکینگ ها برای اندروید

دانلود Vikings: The Saga برای اندروید

Vikings: The Saga خوش آمدید، وایکینگ شجاع. سال 980 یلادی است و شما شجاع ترین وایکینگ شمال هستید. زامبی های شیطانی می خواهند دهکده شما را تسخیر کنند. هدف شما، دفاع از دهکده تان است. Vikings: The Saga بازی استراتژی آفلاینی با سبک دفاع از تاور است که می توانید در حالت آفلاین آن را دنبال کنید. گیم پلی این بازی خلاقانه می باشد و ترکیبی از سبک کارتی و ژانر های کلاسیک دفاع از تاور است. نقاشی کارت ها با استایل کمیک ها ساخته شده است.

باس های پایان هر سطح بر اساس افسانه های شمال ساخته شده اند. ترول ها، گرگ ها، و دیگر موجودات افسانه ای را می توانید در این بازی بیابید. در سطوح مختلف بازی پیش بروید و وارد سرزمین های مردگان، جنگل ها، کوه ها و بسیاری دیگر شوید. دوستان خود را با امتیاز های بالایی که بدست می آورید به چالش بکشید. مجموعه بزرگی از کارت ها برای جمع آوری وجود دارد. ماموریت های متنوعی نیز در بازی گنجانده شده است که کاربران حرفه ای تر می توانند از آن ها لذت ببرند. Vikings: The Saga بیش از ده هزار بازیکن دارد و امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. می توانید با تبلت ها نیز این بازی را دنبال کنید. Vikings: The Saga بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Vikings: The Saga :


- باس های بی نظیر در پایان هر سطح

- سطح های چالش بر انگیز برای بقا

- لیدربرد های عظیم

- ماموریت برای بازیکنان حرفه ای

- عدم نیاز به وای فای

- به چالش کشیدن دوستان با کسب امتیاز بالا

- ترکیب سبک کارتی و دفاع از تاور

تصاویری از محیط بازی Vikings: The Saga :


دانلود Vikings: The Saga برای اندروید  دانلود Vikings: The Saga برای اندروید  دانلود Vikings: The Saga برای اندروید  دانلود Vikings: The Saga برای اندروید


پسورد فایل :
کپی