آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.1.2 Click Chronicles 2 بازی کلیک کرونیکل ها 2 برای اندروید

دانلود Click Chronicles 2 برای اندروید

Click Chronicles 2 با حمله شیاطین، الهه مردمانش را ترک کرده است. ما، شجاع ها، باید وارد ماجراجویی ای حماسی و دور دراز شویم تا از خانه هایمان محافظت کنیم. در مکان های وحشی، تنها قدرت عشق ماست که ازمان محافظت می کند. افراد مشابه ما را پیدا کنید و به شیطان غلبه کنید. در نهایت ما را به خانه برگردانید.

استراتژی های مخلف را توسعه دهید و از ترکیب های مختلف کمپ ها استفاده کنید تا بر دشمنانتان غلبه کنید. گروه خود را بسازید و بیشتر در مورد قهرمانان و انگیزه های آن ها یاد بگیرید. دشمن خود را شکست دهید و شیاطین جوان را آموزش دهید تا به موجودات خوبی تبدیل شوند. از دشمنتان استفاده کنید. شیاطین را جمع آوری کنید و محافظ حیوانات را فرا بخوانید تا در نبرد به کمک شما بیاید. جهان را با جزئیات بالا مشاهده کنید. در نبرد های زنده شرکت کنید و استراتژی های تازه ای به کار بگیرید. Click Chronicles 2 بیش از ده هزار کاربر دارد. در Click Chronicles 2 می توانید گرافیکی منحصر به فرد و دوست داشتنی ای را مشاهده کنید. این بازی برای تمامی سنین مناسب می باشد. از استراتژی مناسب برای شکست دادن باس های قدرتمند استفاده کنید. Click Chronicles 2 را می توانید بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا نمایید.


ویژگی های بازی Click Chronicles 2 :


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- گرافیک منحصر به فرد

- مبارزه با باس های قدرتمند

- ایجاد کردن گروه قدرتمند

- تبدیل کردن دشمن به متحد

- به کار بردن استراتژی های مختلف

- مناسب همه سنین

تصاویری از محیط بازی Click Chronicles 2 :


دانلود Click Chronicles 2 برای اندروید  دانلود Click Chronicles 2 برای اندروید  دانلود Click Chronicles 2 برای اندروید  دانلود Click Chronicles 2 برای اندروید  دانلود Click Chronicles 2 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی