آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود و نصب 0.0.8 JUMANJI: The Curse Returns مود - بازی جومانجی برای اندروید

دانلود JUMANJI: The Curse Returns برای اندروید

JUMANJI: The Curse Returns برای اولین بار پس از 26 سال بازی جومانجی را در گوشی خود تجربه کنید. امکان بازی کردن با سایر افراد به شکل 4 نفره وجود دارد. این بازی که بر اساس فیلمی در سال 1995 ساخته شده است سبک های کلاسیک را با حملات زمانی و مچ کردن کارت ها و ... ترکیب می کند. تاس خود را بیاندازید و معما را بخوانید. هر نوبت مسابقه ای در مقابل زمان می باشد. خطر را باید در کمترین زمان ممکن رفع کنید.

با کوروکودیل ها، فیل ها، کرگدن ها، و ... رو به رو شوید و دوستان خود را نجات دهید. مهارت هایتان را تست کنید. JUMANJI: The Curse Returns جنگلی اسرار آمیز را در خود جای داده است. با هر بار پرتاب تاس مجموعه ای از خطرات وارد دهکده می شود و برای متوقف کردن آن باید هرچه سریع تر بازی را به پایان برسانید. مراقب باشید، اگر جنگل شما و تیمتان را شکست دهد همه شکست خواهید خورد. برای حرکت دادن توکنتان تاس را پرتاب کنید. دوتایی ها نوبت اضافه ای می گیرند. برای پیروز شدن به مرکز نقشه برسید. از آیتم هایی که در اختیار دارید به درستی استفاده کنید تا دوستانتان را نجات دهید و از خودتان محافظت کنید. جواهرات را در طول مسیر جمع آوری نمایید. JUMANJI: The Curse Returns بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی JUMANJI: The Curse Returns :


- مبارزه با تهدیدات مختلف

- جمع آوری جواهرات

- شرکت در بازی های 4 نفره

- استفاده از آیتم های مختلف

- ماجراجویی در مکان های خطرناک

- دارای بیش از هزار کاربر


تصاویری از محط بازی JUMANJI: The Curse Returns :


دانلود JUMANJI: The Curse Returns برای اندروید  دانلود JUMANJI: The Curse Returns برای اندروید  دانلود JUMANJI: The Curse Returns برای اندروید  دانلود JUMANJI: The Curse Returns برای اندروید  دانلود JUMANJI: The Curse Returns برای اندروید


پسورد فایل :
کپی