آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود و نصب تراست والت 8.11 Trust Wallet کیف پول دیجیتالی تراست برای اندروید

دانلود Trust Crypto برای اندروید

Trust کیف پول دیجیتالی رسمی binance می باشد. با استفاده از این کیف پول قادر به ارسال، دریافت و ذخیره سازی بیت کوین و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتالی می باشید. امکان بدست آوردن سود روی ارز دیجیتالی نیز با کمک این کیف پول وجود دارد. می توانید در بازی های بلاک چین شرکت کنید و به آخرین پلتفرم dapps و defi دسترسی پیدا کنید. این کیف پول سریع است و راهی امن و مناسب برای انتقال پول دیجیتالی در اختیار شما قرار می دهد. این کیف پول از ارز هایی مثل Ethereum, Tron, Litecoin و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.

امکان خرید بیت کوین با دلار و یورو وجود دارد. این کیف پول به شکل امنی کلید های خصوصی شما را روی سیستمتان ذخیره سازی می کند. امکان ارسال و دریافت ERC20, ERC721 و بسیاری دیگر از ارز های ERC وجود دارد. می توانید میزان دارایی کیف پول دیجیتالی خود، تاریخچه انتقالات و بسیاری دیگر را مشاهده کنید. امکان استفاده از ویژگی هایی مثل faceid, touchid و یا پسورد معمول برای محافظت کردن از سرمایه تان وجود دارد. می توانید با رمزگذاری ای که استاندارد نظامی به شمار می رود، از تمام انتقالات خود محافظت کنید. کار کردن با ارزهای دیجیتالی توسط این برنامه به راحتی انجام می شود. Trust: Crypto & Bitcoin Wallet بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.


دانلود Trust Wallet

✅ نام نرم افزار Trust Wallet ❤️ تعداد دانلود 7600
⭐نسخه نرم افزار 8.11 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 6.0 🔆 حجم فایل 81 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Trust: Crypto & Bitcoin Wallet


- دارای بیش از ده میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- پشتیبانی از faceid, touchid و ...

- خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجتالی

- کیف پول رسمی binance

- ارسال و دریافت انواع ارزهای دیجیتالی

- روش های مختلف رمزگذاری روی اطلاعات

تصاویری از محیط نرم افزار Trust: Crypto & Bitcoin Wallet :


دانلود Trust Crypto برای اندروید  دانلود Trust Crypto برای اندروید  دانلود Trust Crypto برای اندروید  دانلود Trust Crypto برای اندروید  دانلود Trust Crypto برای اندروید


پسورد فایل :
کپی