آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.01 True Masters نصب بازی اساتید حقیقی برای اندروید

دانلود True Masters برای اندروید

True Masters از بازی های سوم شخص اکشن با نبرد های جذاب بین قهرمانانی است که دارای قدرت های ماوراطبیعی هستند. شما در نقش یکی از این کاراکترها بازی خواهید کرد. مکانی عظیم برای گشت و گذار وجود دارد. برای کسب پیروزی باید از مهارت های منحصر به فرد خود استفاده کنید. مهارت های قهرمانان در کنترل کردن عناصر مختلف خلاصه شده است. برای اعمال آسیب به دشمنان می توانید از عناصری مثل آتش، باد، خاک و سایر عناصر دیگر استفاده کنید. برای زنده ماندن باید جلوی حملات دشمن جاخالی دهید. True Masters بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر جهان به خود اختصاص داده است. مود آنلاین نیز به بازی اضافه شده است که دنبال کردن آن را حتی جذاب تر می کند.

True Masters هنوز در حال توسعه است و نسخه نهایی آن منتشر نشده است، با این حال امتیاز قبول 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. مکانی که در آن به مبارزه میپردازید بسیار بزرگ است. فضای بازی نیز سه بعدی می باشد و از گرافیک فوق العاده ای برخوردار است. در این بازی اکشن جذاب قادر به فریز کردن دشمنانتان هستید. افکت های بصری بازی به شکل مناسبی طراحی شده اند و یاد آور بازی های کامپیوتری هستند. سرعت نبردها بالاست. True Masters را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی True Masters :


- دارای مود آنلاین

- عدم نیاز به پرداخت درون برنامه ای

- استفاده از عناصر مختلف برای مبارزه

- نقشه ای بسیار بزرگ

- گرافیک فوق العاده و چشم گیر

- گیم پلی اکشن ساده

- افکت های بصری متنوع

تصاویری از محیط بازی True Masters :


دانلود True Masters برای اندروید  دانلود True Masters برای اندروید  دانلود True Masters برای اندروید  دانلود True Masters برای اندروید  دانلود True Masters برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی