آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.260 BOKU BOKU بوکو بوکو برای اندروید

دانلود BOKU BOKU برای اندروید

BOKU BOKU از بازی های خانه سازی است که با آن می توانید جهان خود را بسازید. جهانی منحصر به فرد که تنها برای شماست. در این بازی می توانید آزادانه اشیاء دلخواه خود را بسازید. BOKU BOKU مدام تحول پیدا می کند و تغییر می یابد. این بازی به گونه ای طراحی شده است که هم کودکان و هم افراد بزرگ سال بتوانند از آن لذت ببرند. خانه، مدرسه، پارک و بسیاری دیگر از مکان های عمومی را در جاهایی که دوست دارید بسازید.

علاوه بر این می توانید پیانو بنوازید و از غذایی خوشمزه لذت ببرید. BOKU BOKU از مود چند نفره پشتیبانی می کند. می توانید با سایر پلیرها بازی کنید، به آن ها گل بدهید و یا مبارزه کنید. از گفت و گو با چت و صدا پشتیبانی می شود. می توانید کاراکتر دلخواه خود را بسازید. در BOKU BOKU می توانید لباستان را تغییر دهید. به عنوان مثال می توانید لباس پلیس بپوشید یا لباس دانش آموزان را به تن کنید. در BOKU BOKU امکان تعامل داشتن با اشیاء وجود دارد. به عنوان مثال می توانید روی تقویم یا ساعت دیواری زوم بکنید. آن ها زمان واقعی را نشان می دهند. حتی ماشین حسابی که در اداره وجود دارد واقعی است و با آن می توانید محاسبات واقعی انجام دهید. BOKU BOKU بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست.


دانلود BOKU BOKU

✅ نام نرم افزارBOKU BOKU❤️ تعداد دانلود338
⭐نسخه نرم افزار1.0.260🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1🔆 حجم فایل71 مگابایت

ویژگی های بازی BOKU BOKU :


- دارای بیش از 1 میلیون بازیکن

- دارای مود چند نفره

- ساختن کاراکتر دلخواه

- تغییر دادن لباس

- امکان گفت و گو با سایر پلیرها

- پوشیدن لباس های زیبا

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار BOKU BOKU :


دانلود BOKU BOKU برای اندروید  دانلود BOKU BOKU برای اندروید  دانلود BOKU BOKU برای اندروید  دانلود BOKU BOKU برای اندروید  دانلود BOKU BOKU برای اندروید


پسورد فایل :
کپی