آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Don't get fired 1.0.44! مود | نصب بازی اخراج نشو برای اندروید

دانلود Dont get fired برای اندروید

Don't get fired این بازی برای بیش از 5 میلیون بار دانلود شده است. آن هایی که به دنبال کار بودند بعد از انجام این بازی گوشیشان را شکستند، و استخدام کنندگان مثل دختران کوچک شروع به گریه کردند. Don't get fired برای تمام افرادی طراحی شده است که به دنبال کار هستند. در این بازی می توانید در نقش کاراکتری بازی کنید که هیچ مالی یا رابطه ای ندارد. سپس می توانید از او استفاده کنید تا در نردبان کاری بالا بروید و به تدریج به رئیس کمپانی تبدیل شوید. فضای کاری به شدت مشکل کره را با کنترل های ساده این بازی تجربه کنید. چند کمپانی را باید بازدید کنید تا به رئیس آن ها تبدیل شوید؟

Don't get fired امتیاز 4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. تمام افرادی که از دنبال کردن شغل خسته شده اید، یک بار برای همیشه می توانید رویایتان را در این بازی تحقق ببخشید. تا زمانی که به بالای نردبان نرسیده اید، اخراج نشوید. این بازی گرافیک پیکسلی دوست داشتنی ای دارد. می توانید مجموعه ها، چالش ها، مهارت ها، و شغل های پاره وقت را مشاهده کنید. تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا چالش های مختلفی که پیش رویتان قرار می گیرد را حل کنید. این بازی برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و روی آن ها نیز قابل نصب است. این بازی را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Don't get fired :


- بیش از 5 میلیون کاربر

- گرافیک پیکسلی دوست داشتنی

- رابط کاربری ساده

- شبیه سازی فضای کاری

- شروع از صفر مطلق

- دنبال کردن مشاغل مختلف

- ترجمه شده به زبان فارسی

تصاویری از محیط بازی Don't get fired :


دانلود Dont get fired برای اندروید  دانلود Dont get fired برای اندروید  دانلود Dont get fired برای اندروید  دانلود Dont get fired برای اندروید  دانلود Dont get fired برای اندروید


پسورد فایل :
کپی