آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.34 Cooking Quest مود | بازی ماموریت آشپزی برای اندروید

دانلود Cooking Quest برای اندروید

Cooking Quest از بازی های شبیه سازی پخت و پز و توزیع غذا، با گرافیکی جذاب می باشد. دستور العمل های غذاهای مختلف را جمع آوری کنید. در ابتدا باید به ماجراجویی بروید و مواد غذایی مختلف را جمع آوری کنید. در جهان این بازی می توانید تعداد زیادی از موادغذایی خوشمزه را پیدا کنید. بهترین غذاها را با این منابع بپزید و به مشتریانتان بفروشید.

اگر مشتری ها از غذای شما خوششان بیاید، بازهم به شما مراجعه می کنند و به تدریج تعداد مشتری های شما زیاد و زیادتر می شود. در سراسر زمین به ماجراجویی بروید. بعد از آن که آشپزهای بیشتری را استخدام کردید و آن ها را ارتقا دادید، به مسابقات آشپزی بروید و با سایر آشپزها از سراسر جهان مسابقه بدهید. وارد رویداد های مختلف شوید تا دستورالعمل های غذایی جدید را پیدا کنید. در دهکده سرمایه گذاری کنید و سازه های جدید بسازید. هرچقدر افراد بیشتری وارد دهکده شوند، مشتری های بیشتری می یابید. نگران وقت هایی که سرتان شلوغ می شود نباشید. اگر مکان فروش خود را ارتقا دهید، می توانید با استخدام آشپزان بیشتر از پس تعداد زیاد مشتریان خود بر بیایید. توجه داشته باشید که برای دنبال کردن این بازی لازم است به اینترنت متصل باشید. Cooking Quest بیش از صد هزار کاربر دارد و می توانید آن را روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Cooking Quest :


- وجود بیش از صد هزار کاربر

- ماجراجویی در سراسر زمین

- سرمایه گذاری روی دهکده

- استخدام آشپزان جدید

- گرافیک بامزه و دوست داشتنی

- بدست آوردن دستور العمل های غذایی جدید

- شرکت در مسابقه های غذایی

تصاویری از محیط بازی Cooking Quest :


دانلود Cooking Quest برای اندروید  دانلود Cooking Quest برای اندروید  دانلود Cooking Quest برای اندروید  دانلود Cooking Quest برای اندروید  دانلود Cooking Quest برای اندروید


پسورد فایل :
کپی