آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود 1.5.6 Dir - File Manager مدیریت فایل دیر برای اندروید

دانلود Dir File Manager برای اندروید

Dir - File Manager فایل منیجری ساده، دوست داشتنی و جمع و جور می باشد که رابط کاربری متریال و چشم گیری دارد. این نرم افزار از تمامی ابزار های لازم برای مدیریت کردن فایل ها پشتیبانی می کند و عملکردی بی نظیر را به نایش می گذارد. امکان جا به جا کردن، کاوش کردن، و حذف کردن فایل ها به راحتی وجود دارد. می توانید فایل های خود را از حافظه داخلی به sd card گوشی خود انتقال دهید. این نرم افزار ظاهری منحصر به فرد را به نمایش می گذارد که در آن با لمس کردن ابزار مختلف، افکت انیمیشنی جذابی را مشاهده خواهید کرد. این نرم افزار از android go پشتیبانی می کند و حتی سیستم های قدیمی که در اجرای برنامه های جدید به مشکل می خورند نیز می توانند این نرم افزار را به راحتی نصب و اجرا کنند.

این اپلیکیشن از تم تیره نیز پشتیبانی می کند. به راحتی می توانید به فایل های رایج سیستم خود دسترسی داشته باشید و حتی فولدرها و فایل های دلخواه خود را بوک مارک کنید. این اپلیکیشن رایگان است و با سورس باز ارائه شده است. هیچ تبلیغی به نمایش در نمیاید، نیازی به دسترسی های غیر ضروری نیست و هیچ اطلاعاتی از گوشی شما جمع آوری نمی شود. حتی می توانید سورس کد این برنامه را دانلود و کامپایل نمایید. Dir - File Manager بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. از نرم افزار های دیگر در این زمینه می توان به دانلود ES File Explorer اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار Dir - File Manager :


- کسب امتیاز 4.8 از 5 در گوگل پلی

- بهینه سازی شده برای انواع سیستم ها

- رابط کاربری متریال

- ارائه ابزار استاندارد مدیریت فایل

- پشتیبانی از sd card

- کم حجم و سبک

- دارای تم تاریک

تصاویری از محیط نرم افزار Dir - File Manager :


دانلود Dir File Manager برای اندروید  دانلود Dir File Manager برای اندروید  دانلود Dir File Manager برای اندروید  دانلود Dir File Manager برای اندروید


پسورد فایل :
کپی