آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود 2.1 Quality Image Compressor برنامه فشرده سازی عکس ها بدون افت کیفیت برای اندروید

دانلود Quality Image Compressor برای اندروید

Quality Image Compressor نرم افزاری قدرتمند با طراحی جذاب برای فشرده سازی عکس ها می باشد. با این برنامه می توانید کیفیت عکس هایتان را کاهش دهید بدون این که افت کیفیت محسوسی را در آن ها مشاهده کنید. این اپلیکیشن قادر به چرخاندن، برش و فشرده سازی عکس هاست. این اپلیکیشن قادر به فشرده کردن عکس ها در رنج مشخص حجمی می باشد. با این گزینه قادر به فشرده سازی عکس ها به شکل دلخواه هستید. گزینه های متعددی برای فشرده سازی عکس ها بر اساس نیازهای شما ارائه شده است. برای استفاده از این برنامه کافیست عکس دلخواه خود را انتخاب نمایید. سپس بر روی resize بنید تا گزینه های مختلف فشرده سازی را مشاهده کنید. در نهایت پس از تغییر دادن تنظیمات به شکل دلخواه با زدن بر روی compress without losing quality می توانید عکس هایتان را به حجم کمتر کاهش دهید.

Quality Image Compressor بیش از ده هزار کاربر از سراسر جهان به خود اختصاص داده است و با آن می توانید به شکل گروهی عکس هایتان را فشرده سازی نمایید. این نرم افزار حجم کمی دارد که به 10 مگابایت نمی رسد و مناسب افرادی است که می خواهند عکس های خود را به اشتراک بگذارند. Quality Image Compressor بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Quality Image Compressor :


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- فشرده سازی عکس ها در رنج دلخواه

- عدم افت کیفیت پس از فشرده سازی

- برش زدن عکس ها

- چرخاندن تصاویر

- گزینه های مختلف برای شخصی سازی

- رابط کاربری دوست داشتنی

تصاویری از محیط نرم افزار Quality Image Compressor :


دانلود Quality Image Compressor برای اندروید  دانلود Quality Image Compressor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی