آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی بوبو 1.123 Bubbu نصب بازی حیوان خانگی مجازی بوبو برای اندروید

دانلود Bubbu برای اندروید

Bubbu – My Virtual Pet Cat در این بازی شبیه سازی جذاب، از گربه ای بامزه و دوست داشتنی نگه داری کنید. با او بازی کنید و حرف بزنید. این گربه بامزه، عاشق خوردن غذاهای خوشمزه، گرفتن سلفی، دیدن دوستان و رقصیدن است. اسرار زندگی خصوصی حیوان خانگی را کشف کنید. بابو برای غذا خوردن، بغل کردن، و حمام کردن منتظر شما می ماند. این حیوان خانگی دوست داشتنی نیاز به عشق و توجه شما به شکل روزانه دارد.

از صبح تا نصف شب حواستان به او باشد. به عبارت دیگر، مراقب باشید که گربه تان همیشه شاد و خندان باشد. گرسنه، خواب آلود، مریض یا خسته نشود. بابو را به حمام ببرید و لباس های مختلف تن او کنید. علاوه بر این فراموش نکنید که بابو نیاز به خانه ای دوست داشتنی نیز دارد. آن را شخصی سازی کنید و با مجموعه ای از لوازم خانگی، جذاب و دوست داشتنی کنید. بیش از 30 مینی گیم در بازی گنجانده شده است که در آن ها می توانید باری گربه تان آیتم های مختلفی را خریداری کنید. هر روز چرخ شانس را بچرخانید و جایزه دریافت کنید. فعالیت های مختلفی را می توانید در طول بازی انجام دهید. با کامل کردن اچیومنت ها الماس به شکل رایگان دریافت کنید تا آیتم هایی ویژه برای حیوانتان بخرید. Bubbu – My Virtual Pet Cat بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد. دانلود بازی پو از دیگر بازی های مرتبط می باشد.


دانلود Bubbu

✅ نام نرم افزار Bubbu ❤️ تعداد دانلود 1086
⭐نسخه نرم افزار 1.123 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5 به بالا 🔆 حجم فایل 130 مگابایت

ویژگی های بازی Bubbu – My Virtual Pet Cat :


- بیش از صد میلیون بازیکن

- تغییر رابط کاربری بازی

- نگه داری از گربه ای بامزه

- دارای بیش از 30 مینی گیم

- حمام بردن گربه

- ساختن خانه با دکوراسیون

- مناسب تمامی سنین



تصاویری از محیط بازی Bubbu – My Virtual Pet Cat :


دانلود Bubbu برای اندروید  دانلود Bubbu برای اندروید  دانلود Bubbu برای اندروید  دانلود Bubbu برای اندروید  دانلود Bubbu برای اندروید


پسورد فایل :
کپی