آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.6.43 Call of Duty Garena نصب بازی کال آف دیوتی گارنا برای اندروید

دانلود Call of Duty Mobile برای اندروید

Call of Duty: Mobile - Garena از بازی های اکشن جذاب می باشد که می تواند شما را برای مدتی طولانی سرگرم کند. در نسخه جدید بازی، نقشه ای تازه اضافه شده است. می توانید از سلاح های جدیدی مثل cbr4 smg و svd برای کشتن دشمنان خود استفاده کنید. از لیزر های چرخشی استفاده کنید. مود جدید mp نیز اضافه شده است و می توانید در مورد تازه br نیز شرکت کنید. Call of Duty: Mobile - Garena بیش از ده میلیون کاربر دارد و در گوگل پلی امتیاز 4.4 از 5 را بدست آورده است. گیم پلی بازی، می تواند اعتیاد آور باشد. شاید تنها مشکل نسخه اخیر بازی، این باشد که سلاح ها در آن به حد کافی بالانس نیست و تنها سلاح های خاصی به درد متا می خورند. با این حال این مشکل در بازی های مشابه نیز وجود دارد و مختص این بازی نیست.

Call of Duty: Mobile - Garena گرافیکی چشم گیر دارد که در کمتر بازی مشابه ای مشاهده خواهید کرد. سلاح ها، با جزئیات مختلف نشان داده می شوند و کاملا واقع گرایانه هستند. می توانید از نزدیک هر سلاح را مورد بررسی قرار دهید و سلاح هایتان را شخصی سازی کنید تا سلاح نهایی خود را ایجاد کنید. در فصل دوم Call of Duty: Mobile - Garena شرکت کنید و به دیگران نشان دهید که در این فصل هم می توانید بدرخشید. رویداد های مختلفی در بازی برگزار می شود که می توانید به شکل رایگان در آن ها شرکت کنید. Call of Duty: Mobile - Garena بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجراست. دانلود بازی Call of Duty و دانلود بازی کال آف دیوتی قهرمانان از دیگر بازی های مرتبط می باشد.


دانلود Call of Duty Garena

✅ نام نرم افزارCall of Duty Garena❤️ تعداد دانلود1798
⭐نسخه نرم افزار1.6.43🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.3🔆 حجم فایل1.9 گیگابایت

ویژگی های بازی Call of Duty: Mobile - Garena


- سلاح های چشم گیر

- مود جدید BR

- اضافه شدن سلاح های تازه

- بازی در نقشه جدید

- شخصی سازی کردن سلاح ها

- گیم پلی اعتیاد آور

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Call of Duty: Mobile - Garena :


دانلود Call of Duty Mobile برای اندروید  دانلود Call of Duty Mobile برای اندروید  دانلود Call of Duty Mobile برای اندروید  دانلود Call of Duty Mobile برای اندروید  دانلود Call of Duty Mobile برای اندروید


پسورد فایل :
کپی