آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 5220 Kathy Rain: Director's Cut مود - نصب بازی کتی رین برای اندروید

دانلود Kathy Rain: Director's Cut برای اندروید

Kathy Rain: Director's Cut بازسازی بازی کاراگاهانه و معمایی دهه 90 میلادی می باشد. در این بازی، قادر به جمع آوری سرنخ های مختلف و نتیجه گیری خواهید بود. مدارک را باید آنالیز کنید و با افراد مضنون صحبت کنید. پازل هایی رمزگذاری شده را در طول بازی می یابید که با حل کردن آن ها بیشتر از اسرار پرده بر می دارید. کثی ژورنالیست با اراده ای است که باید با گذشته اش کنار بیاید و از اسرار قتل پدربزرگش که اخیرا فوت کرده است، پرده بردارد. با موتورسیکلت و دفترچه یادداشتی که در اختیار دارید به مکان های مختلف بروید و اطلاعات متفاوتی جمع کنید. در طول ماجراجویی هایتان با سوالاتی مثل این که جزف رین سال ها پیش به دنبال چه چیزی بود، چه چیزی او را معلول کرد و ... مواجه می شوید.

Kathy Rain: Director's Cut بیش از 4000 دیالوگ صداگذاری شده را پیش روی شما می گذارد. موسیقی های بازی با اتمسفر بازی هماهنگ هستند و از گوش دادن به آن ها لذت خواهید برد. Kathy Rain: Director's Cut گرافیک پیسکلی اش را حفظ کرده است، اما با کیفیت بالاتری ارائه می شود. داستان بازی گسترش پیدا کرده است و این بار می توانید پایان لذت بخش تری را تجربه کنید. بیش از 700 دیالوگ جدید اضافه شده است. Kathy Rain: Director's Cut بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Kathy Rain: Director's Cut

✅ نام نرم افزارKathy Rain: Director's Cut❤️ تعداد دانلود117
⭐نسخه نرم افزار5220🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل470 مگابایت

ویژگی های بازی Kathy Rain: Director's Cut


- داستانی متفاوت و کلاسیک

- 5 برند از موتورسیکلت ها

- موسیقی های ریمیکس شده

- انیمیشن های تازه برای کاراکترها

- محیط های گسترش یافته باری بازی

- پازل های منحصر به فرد

- 700 دیالوگ تازه

تصاویری از محیط بازی Kathy Rain: Director's Cut :


دانلود Kathy Rain: Director's Cut برای اندروید  دانلود Kathy Rain: Director's Cut برای اندروید  دانلود Kathy Rain: Director's Cut برای اندروید  دانلود Kathy Rain: Director's Cut برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی