آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Nordicandia 0.9.14 مود - نصب بازی نوردیانیا برای اندروید
دانلود بازی Nordicandia 0.9.14 مود - نصب بازی نوردیانیا برای اندروید

Nordicandia: Semi Idle RPG عنوان یک بازی جدید برای اندروید می باشد که در سبک بازی های نقش آفرینی قرار دارد. این بازی محصول استودیو Iterative Studios می باشد که با محدودیت سنی 12+ در مارکت گوگل برای دانلود قرار گرفته است و وبسایت پاتوق یو نسخه مود بازی را برای شما کاربران عزیز فراهم کرده است. داستان بازی در مورد یک شوالیه تاریکی می باشد که قصد دارد در سیاه چال های بسیاری با دشمنان خونین خود مبارزه کند. در این بین نیاز به یک همراه خواهد داشت که میتوانید به او کمک کنید و او را از سد دشمنان و هیولاهایی که در برابر قرار میگیرند عبور دهید. در طول مسیر یکسری طلسم و منابع برای شما در نظر گرفته شده است که با جمع آوری آنها میتوانید یکسری از فاکتور های مربوط به نبرد و سلاح را ارتقاء دهید. در این حالت قدرت و سرعت آنها افزایش پیدا میکند. 


دانلود Nordicandia

✅ نام نرم افزارNordicandia❤️ تعداد دانلود233
⭐نسخه نرم افزار0.9.14🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل146 مگابایت

ویژگی های بازی Nordicandia: Semi Idle RPG

  • گیم پلی روان و سرگرم کننده در تمامی مراحل
  • حضور در سیاه چال های ترسناک با نیروهای اهریمنی
  • امکان دستیابی به سلاح های سرد و مهارت های مختلف
  • طراحی با کیفیت بهمراه صداگذاری اندروید
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی
  • رو به رو شدن با رئیس های مختلف در طول هر مرحله از بازی

تریلر بازی Nordicandia


بازی Nordicandia: Semi Idle RPG گیم پلی بسیار خوبی را در اختیار دارد که میتواند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم کند. سیستم عمیق و جذاب بازی سبب خواهد شد تا در سخت ترین شرایط بازی هم امکان پیشروی را داشته باشید. سبک و مهارت های شمشیر زنی بسیاری در بازی وجود دارد که با یادگیری آنها میتوانید قدرت خود را افزایش دهید. این موارد نیازمند یک قدرت ذهن بالا است که در طول رویداد های بازی به آنها دست پیدا میکنید اما دقت داشته باشید که تنها این مورد کافی نیست بلکه مهارت شما در شمشیر زنی است که حرف اول در نابود سازی دشمنان را میزند. هر مرحله از بازی شامل یک رئیس می باشد که چند برابر سخت تر از نیروهای مرحله ای است که در آن حضور دارید. برای اجرای این بازی نیازی به اینترنت نخواهد بود و مراحل بازی بصورت آفلاین قابل دستیابی هستند. اگر از دوست داران بازی های نقش آفرینی برای اندروید هستید پیشنهاد میشود دانلود بازی اندروید Nordicandia: Semi Idle RPG را از دست ندهید.

دانلود بازی Nordicandia 0.9.14 مود - نصب بازی نوردیانیا برای اندروید  دانلود بازی Nordicandia 0.9.14 مود - نصب بازی نوردیانیا برای اندروید  دانلود بازی Nordicandia 0.9.14 مود - نصب بازی نوردیانیا برای اندروید  دانلود بازی Nordicandia 0.9.14 مود - نصب بازی نوردیانیا برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی