آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی The Rich King v29 مود نصب بازی پادشاه ثروتمند برای اندروید
دانلود بازی The Rich King v29 نصب بازی پادشاه ثروتمند برای اندروید

The Rich King - Clicker‏ عنوان یک بازی جدید شبیه سازی برای اندروید می باشد که به پادشاه ثروتمند کلیکر معروف است. این بازی محصول استودیو NextDoors می باشد که طراحی و پیاده سازی آن به شکل خوب و حرفه ای انجام شده است که همین مورد سبب شده تا کاربران بسیاری برای تجربه یک بازی جدید به سمت این گیم روی آورند. این بازی به شما اجازه میدهد تا ثروتی که حتی فکرش را هم نمیکردید تجربه کنید زیرا فعالیت در این بازی میتواند شمارا به ثروت عظیمی برساند که امکان خرید هر چیزی را خواهید داشت. 


دانلود The Rich King - Clicker‏

✅ نام نرم افزارThe Rich King - Clicker‏❤️ تعداد دانلود172
⭐نسخه نرم افزار29🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل28 مگابایت

ویژگی های بازی The Rich King - Clicker‏


  • ✔ طراحی مناسب با صداگذاری عالی
  • ✔ حضور شخصیت های مختلف با شکل و شمایل خاص
  • ✔ گیم پلی روان و سرگرم کننده
  • ✔ رو به رو شدن با چالش های مختلف در طول بازی
  • ✔ سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


سبک بازی از سطح پایین شهر آغاز میشود و رفته رفته با پشت سر گذاشتن مراحل بازی میتوانید به مکان های دیدنی و پیشرفته برسید که حضور در آنها نیازمند پشت سر گذاشتن مراحل بسیار است. اگر قصد دانلود بازی The Rich King - Clicker‏ را دارید ، پس آمادگی لازم برای رویارویی با مشکلات و چالش های بسیار را داشته باشید زیرا قرار است برای دقایق طولانی سرگرم و با چالش های متنوعی رو به رو شوید. بازی شامل پازل و مراحل مختلفی است که هر یک براساس دشواری خاصی پیاده سازی شده اند و همین مورد میتواند شمارا با یک بازی سرگرم کننده رو به رو کند. از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به طراحی زیبای آن اشاره داشت که تمام بخش های بازی حتی جزئیات به شکل خوبی طراحی شده اند. وجود صداگذاری مناسب و موسیقی متن زیبا نیز میتواند روند اجرای بازی را تحت تاثیرخود قرار دهد. شخصیت های مختلفی در این بازی حضور دارند که براساس سلیقه خود میتوانید یکی را انتخاب و وارد بازی شوید. شخصیت هایی که هر یک شامل ویژگی های مخصوصی هستند و این مورد بستگی به سلیقه شما خواهد داشت که کدام یک را انتخاب میکنید. وبسایت پاتوق یو نسخه مود شده بازی The Rich King - Clicker‏ را برای شما فراهم نموده است که با ترافیک نیم بهاء میتوانید آنرا دریافت کنید.

تصاویری از محیط بازی The Rich King


دانلود بازی The Rich King v29 نصب بازی پادشاه ثروتمند برای اندروید  دانلود بازی The Rich King v29 نصب بازی پادشاه ثروتمند برای اندروید  دانلود بازی The Rich King v29 نصب بازی پادشاه ثروتمند برای اندروید  دانلود بازی The Rich King v29 نصب بازی پادشاه ثروتمند برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی