آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Hitwicket Superstars: Cricket v4.1.3.20‏ مود - نصب بازی ستاره های کریکت برای اندروید
Hitwicket Superstars: Cricket

بازی اندروید Hitwicket Superstars: Cricket مود شده - این بازی محبوب و ورزشی را میتوان یکی از بهترین های صنعت بازی های ورزشی دانست که براساس ویژگی و قوانین واقعی دنیای کریکت طراحی شده است. استودیو سازنده بازی Hitwicket Cricket Games‏ نام دارد که بدون شک توانسته یکی از بهترین نمونه کار های خود در دنیای اندروید را عرضه کند. سبک اجرای بازی به دو سبک آنلاین و آفلاین انجام میشود که هر یک از این بخش ها شامل ویژگی های خوبی هستند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. سبک بازی همان طور که از نامش پیداست در مورد ورزش کریکت است که شما با کنترل شخصیت های اصلی باید بدنبال پیروز شدن در مسابقاتی باشید که از دشواری بالایی برخوردار هستند و همین مورد نیازمند تفکر و تاکتیک های مختلفی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم دکرد.


دانلود Hitwicket Superstars: Cricket

✅ نام نرم افزارHitwicket Superstars: Cricket❤️ تعداد دانلود226
⭐نسخه نرم افزار4.1.3.20🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل176 مگابایت

ویژگی های بازی Hitwicket Superstars: Cricket


  • گیم پلی روان و کاملا سرگرم کننده
  • طراحی زیبا با صداگذاری عالی
  • استفاده از قوانین کریکت در ساخت بازی
  • حضور شخصیت های مختلف و محبوب این ورزش
  • امکان حضور در بازی بصورت آنلاین و رقابت با کاربران جهانی
  • حضور در کلاس های سطح یک جهانی
  • امکان ساخت و ساز برای پیاده سازی ایده های خود
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


بررسی بازی Hitwicket Superstars: Cricket


اصلی ترین ویژگی بازی Hitwicket Superstars: Cricket را میتوان در اجرای آن به دو صورت آفلاین و آنلاین سوق داد. در حالت آفلاین بازی میتوانید در مراحلی حضور پیدا کنید که بصورت آماده طراحی شده اند و هر مرحله نسبت به مرحله بعدی خود دشواری بالاتری را در اختیار دارد. این ویژگی سبب خواهد شد تا با یک بازی کاملا سرگرم کننده سروکار داشته باشید که توانایی سرگرم کردن شما برای دقایق طولانی را دارا است. از دیگر ویژگی های این بخش میتوان به حضور تیم های مختلف از کشور های مختلف اشاره داشت که بدون شک چالش های بسیاری را تجربه خواهید کرد.

بخش آنلاین بازی Hitwicket Superstars: Cricket که بصورت PVP و چند نفره قابل اجرا می باشد در یک سیستم جهانی جریان دارد. سیستمی که در آن هزاران گیمر اندروید گرد هم جمع میشوند و با رقابت کردن بدنبال پاداش و امتیاز هایی هستند که در بهبود رتبه آنها در لیگ جهانی تاثیر گذار است. طراحی بازی بصورت HD انجام شده است که صداگذرای بسیار خوبی را میتوانید در اختیار داشته باشید. از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به ساخت و ساز شهر و تیم رویایی اشاره داشت که در این زمینه باید سختی های بسیاری را متحل شوید تا امکان دریافت پاداش و سکه را داشته باشید. در چنین شرایطی است که میتوانید رشد خود را ببینید. بطور کلی بازی ستارگان کریکت در ابتدا بعنوان یک الگوی از پیش طراحی عرضه شده بود که با بروز رسانی های مختلف توسط شرکت سازنده توانست امروز لقب بهترین بازی ورزشی کریکت را به خود اختصاص دهد که روزانه هزاران کاربر از سراسر جهان برای سرگرمی وارد آن میشوند. وجود چالش های روزانه سبب خواهد شد تا راهکار مناسبی برای دریافت پول و پاداش در اختیار داشته باشید که با جمع آوری این هزینه ها میتوانید نیاز خود را تامین کنید. وبسایت پاتوق یو نسخه Menu: Easy Win را برای شما فراهم کرده است که با ترافیک نیم بهاء میتوانید بازی را دریافت کنید.

تصاویری از محیط بازی Hitwicket Superstars: Cricket


دانلود بازی Hitwicket Superstars: Cricket v4.1.3.20‏ مود - نصب بازی ستاره های کریکت برای اندروید  دانلود بازی Hitwicket Superstars: Cricket v4.1.3.20‏ مود - نصب بازی ستاره های کریکت برای اندروید  دانلود بازی Hitwicket Superstars: Cricket v4.1.3.20‏ مود - نصب بازی ستاره های کریکت برای اندروید  دانلود بازی Hitwicket Superstars: Cricket v4.1.3.20‏ مود - نصب بازی ستاره های کریکت برای اندروید


پسورد فایل :
کپی