آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Car Parking Multiplayer v4.8.16.8 مود - نصب بازی پارکینگ ماشین برای اندروید
دانلود بازی Car Parking Multiplayer v4.8.6.7 مود - نصب بازی پارکینگ ماشین برای اندروید

Car Parking Multiplayer نام یکی از قدیمی و محبوب ترین بازی های عرضه شده برای اندروید می باشد که در سبک شبیه سازی و ماشین سواری قرار دارد. این بازی با دارا بودن گیم پلی جذاب میتواند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم و چالش های خوبی را برای تجربه یک بازی متفاوت در اختیارتان قرار دهد. نسخه Mega Menu/Money/Unlocked بازی برایتان فراهم شده است که دسترسی به ابزار و تنظیمات و ماشین ها برایتان آزاد خواهد بود همچنین میتوانید در مراحل مختلفی به آسانی حضور پیدا کنید. استودیو سازنده بازی olzhass نام دارد که ویژگی های بسیاری را برای بازی خود در نظر گرفته است. وجود بخش های متنوع و چالش های سرگرم کننده سبب شده است تا بازی در مارکت گوگل بتواند به امتیاز 4.4 از 5 دست پیدا کند که این امتیاز از ثبت نظر هزاران کاربر از سراسر جهان بدست آمده که نباید آنرا نادیده گرفت.


دانلود Car Parking Multiplayer

✅ نام نرم افزار Car Parking Multiplayer ❤️ تعداد دانلود 4287
⭐نسخه نرم افزار 4.8.16.8 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 6.0 و بالاتر 🔆 حجم فایل 770 مگابایت

ویژگی های بازی Car Parking Multiplayer

  • امکان سفارشی سازی خودرو با آیتم های متنوع
  • انجام دادن خدمات مربوط به خودرو مانند بنزین
  • امکان پیاده روی در سطح شهر
  • حضور در مسابقات آنلاین و چند نفره
  • تعویض ماشین با سایر کاربران بصورت رایگان
  • گفتگو با سایر کاربران بصورت صوتی
  • حضور در حالت پلیس برای دریافت چالش های جدید
  • امکان تقویت موتور و پیاده سازی تجهیزات روی خودرو
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی
  • طراحی واقع گرایانه با قوانین مخصوص به بازی
  • دسترسی به ماشین های متنوع از شرکت های محبوب جهانی
  • خرید آیتم های مختلف از فروشگاه بازی
دانلود بازی Car Parking Multiplayer v4.8.6.7 مود - نصب بازی پارکینگ ماشین برای اندروید

Car Parking Multiplayer شامل ماشین های مختلف و محبوب جهانی می باشد که در این زمینه میتوانید به انواع و اقسام ماشین ها دسترسی داشته باشید. سبک کلی بازی بدین شکل است که شما باید ماشینی که برایتان مشخص میشود را به مقصد برسانید. مقصدی که میتواند نزدیک و یا دور باشد زیرا موانع بسیاری برای جلوگیری انجام اینکار در نظر گرفته شده است که نباید با انها برخوردی داشته باشید. با کوچکترین برخورد با ماشین های اطراف امتیازاتی از شما کسر میشود که در نهایت به ضرر شما خواهد بود. وجود کنترلر های آسان میتواند مدیریت ماشین را در بازی Car Parking Multiplayer به کار آسانی تبدیل کند اما دقت داشته باشید که این مورد بستگی به مهارت شما نیز خواهد داشت.

طراحی زیبا در کنار صداگذاری عالی سبب بوجود آمدن یک بازی با کیفیت شده است که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید. در این بازی اندرویدی میتوانید به آسانی در سطح شهر قدم بزنید و یا به سراغ خدماتی بروید که برای ماشین ضروری است. نسخه اصلی بازی امکان ارتباط با سایر کاربران و اجرا بصورت مولتی پلیر را دارا می باشد که گیم پلی این بخش با نسخه آفلاین کمی متفاوت تر خواهد بود. گیم پلی بازی توانایی سرگرم کردن شما برای دقایق طولانی را دارا میباشد که به دلیل محبوب بودن بازی ، وبسایت پاتوق یو نسخه مود شده این گیم را برای شما فراهم نموده که با ترافیک نیم بهاء میتوانید آنرا دریافت کنید.

پسورد فایل :
کپی