آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Super Goal - Soccer Stickman v0.0.47 مود - نصب بازی استیکمن فوتبالیست برای اندروید
دانلود بازی Super Goal - Soccer Stickman v0.0.47 مود - نصب بازی استیکمن فوتبالیست برای اندروید

Super Goal - Soccer Stickman عنوان یک بازی جدید برای اندروید می باشد که در سبک بازی های ورزشی اندروید قرار دارد. این بازی با دارا بودن سبک متفاوت نسبت به بازی های امروزی توانسته گیم پلی خوب و سرگرم کننده ای را در اختیار گیمرها قرار دهد که اگر از دوست داران بازی های ورزشی برای اندروید هستید پیشنهاد میشود باما همراه باشید. استودیو سازنده بازی Gamegou Limited نام دارد که بدون شک یکی از بهترین محصولات خود را وارد دنیای اندروید نموده است. محصولی که با بروز رسانی های اصولی میتواند به یک بازی الگو برای رقبا باشد و میلیون ها گیمر را از سراسر جهان برای سرگرمی به سمت خود جذب نماید. طراحی زیبا در کنار صداگذاری عالی و وجود مراحلم تعدد میتواند شمارا با یک بازی مناسب رو به رو کند. جهت دانلود بازی Super Goal - Soccer Stickman برای اندروید باما همراه باشید.دانلود بازی Stick War: Legacy ودانلود بازی Draw a Stickman: EPIC 3  و دانلود بازی One Gun: Stickman از دیگر بازی های استیکمن می باشد.


دانلود Super Goal - Soccer Stickman

✅ نام نرم افزارSuper Goal - Soccer Stickman❤️ تعداد دانلود1682
⭐نسخه نرم افزار0.0.47🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 و بالاتر🔆 حجم فایل87 مگابایت

ویژگی های بازی Super Goal - Soccer Stickman

  • طراحی زیبا و 3 بعدی بازی
  • حضور در مراحل متعدد و رقابت با هوش مصنوعی
  • رو به رو شدن با قهرمانان و پادشاهان استیکمن در طول مسابقات
  • گیم پلی روان و کاملا سرگرم کننده
  • استفاده از موسیقی متن عالی برای افزایش هیجانات
  • حضور در سایر مسابقات ورزشی مانند بسکتبال و والیبال و گلف و...
  • استفاده از تاکتیک های مختلف برای رسیدن به گل
  • حضور در تورنومتر های متفاوت برای کسب مقام های برتر
  • حجم مناسب در کنار ویژگی های بسیار
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی
دانلود بازی Super Goal - Soccer Stickman v0.0.47 مود - نصب بازی استیکمن فوتبالیست برای اندروید

بازی Super Goal - Soccer Stickman نسبت به حجم مناسبی که در اختیار داشته میتواند شمارا با یک سبک عالی و سرگرم کننده رو به رو کند. سبکی که تنها مخصوص فوتبال نیست و میتوانید سایر ورزش های محبوب را در آن دنبال کنید. از محبوب ترین ورزش هایی که در این بازی میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید میتوان به بسکتبال، تنیس، والیبال، گلف، بیلیارد، راگبی و... اشاره داشت که تمامی آنها با کیفیت بالا و قوانین مخصوص به هر ورزش طراحی شده اند. با بدست آوردن سکه و پاداش های بازی میتوانید بازیکنان خود را به یک قهرمان تبدیل کنید که در این زمینه نیاز به ارتقاء آنها خواهید داشت. ارتقاء دادن هر شخصیت یکسری ویژگی و المان را به آن اضافه میکند که در این زمینه میتوانید با قدرت بالاتری به سراغ رقبا بروید. وجود بخش های سفارشی در بازی Super Goal - Soccer Stickman این امکان را به شما میدهد تا بتوانید براساس سلیقه خود کاراکتر های بازی را سفارشی سازی کنید.

از دیگر ویژگی هایی که میتواند نظر شمارا به بازی جلب کند طراحی زیبای بازی است. یک طراحی پویا با بهرهمندی از هوش مصنوعی که قطعا ویژگیو  رقابت را در بالاتری سطح خودش قرار خواهد داد. اگر از دوست داران بازی های ورزشی مختلف هستید پیشنهاد میشود بازی اندروید Super Goal - Soccer Stickman را از دست ندهید که ویژگی های بسیاری را برای تجربه یک بازی جدید دارا می باشد. نسخه Free Rewards, Money بازی را میتوانید با ترافیک نیم بهاء از وبسایت پاتوق یو بصورت رایگان دریافت کنید.

دانلود بازی Super Goal - Soccer Stickman v0.0.47 مود - نصب بازی استیکمن فوتبالیست برای اندروید  دانلود بازی Super Goal - Soccer Stickman v0.0.47 مود - نصب بازی استیکمن فوتبالیست برای اندروید  دانلود بازی Super Goal - Soccer Stickman v0.0.47 مود - نصب بازی استیکمن فوتبالیست برای اندروید  دانلود بازی Super Goal - Soccer Stickman v0.0.47 مود - نصب بازی استیکمن فوتبالیست برای اندروید


پسورد فایل :
کپی