آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Top War: Battle Game v1.269.0 - نصب بازی آنلاین نبرد برتر برای اندروید
دانلود بازی Top War: Battle Game v1.269.0 - نصب بازی آنلاین نبرد برتر برای اندروید

بدون شک اگر از طرفداران و دوست داران بازی های آنلاین برای اندروید باشید بازی Top War: Battle Game را میشناسید. یک سبک عالی و محبوب که توسط استودیو Topwar Studio عرضه شده است و بصورت بتل گیم قابل اجرا می باشد. جالب است بدانید مقدار دانلود این بازی در گوگل پلی به بیش از 100 میلیون رسیده است که امتیاز آن 4.4 ثبت شده است. داستان بازی در مورد رهبری لژیون و نیروهای خود در دنیای تاریکی است که اگر نتوانید از انها در برابر رقبا و دشمنان محافظت کنید شکست سنگینی خواهید خورد. برای شکست دادن دشمنان نیرو های بسیاری را در اختیار خواهید داشت که مهم ترین عنصر برنده شدن در بازی وجود تاکتیک و ذهن برتر است. ذهنی که بتوانید نیروهای خود را در سخت ترین شرایط ممکن رهبری کنید. اگر این مهارت را در اختیار دارید پیشنهاد میشود بازی اندروید Top War: Battle Game را از دست ندهید که امروزه به یک رقیب جدی برای بازی های بزرگ مانند کلش اف کلنز تبدیل شده است.


دانلود Top War: Battle Game

✅ نام نرم افزارTop War: Battle Game❤️ تعداد دانلود498
⭐نسخه نرم افزار1.269.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.2 و بالاتر🔆 حجم فایل485 مگابایت

ویژگی های بازی Top War: Battle Game


  • - حضور در نبرد های آنلاین و رقابت با کاربران جهانی
  • - دستیابی به نیروهای پیاده و قدرتمند
  • - خرید ماشین های نظامی برای شکست دادن سریعتر دشمنان
  • - ارتقاء نیرو ها تا لول های مختلف
  • - کسب پاداش و هزینه در صورت شکست دشمنان
  • - طراحی زیبا و چشم نواز
  • - گیم پلی روان و کاملا سرگرم کننده
  • - سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی
  • - استفاده از صداگذاری عالی در طراحی بازی


دانلود بازی Top War: Battle Game v1.269.0 - نصب بازی آنلاین نبرد برتر برای اندروید


داستان بازی Top War: Battle Game به خوبی طراحی شده است که میتواند نظر هر گیمر اندرویدی را به خودش جذب نماید. در یک جزیره متروکه با نیروهای محدود باید بازی را آغاز کنید. رفته رفته بدنبال گسترش دادن قلمرو خود باشید تا بتوانید نیروهای بیشتری را به خدمت بگیرید. با نیروهای بیشتر و تقویت بخش نظامی خود میتوانید به سراغ دشمنان بروید که با شکست دادن آنها پاداش و هزینه های خوبی برایتان در نظر گرفته میشود. هزینه هایی که با جمع آوری آنها میتوانید نیروهای خود را ارتقاء دهید و یا بدنبال ساخت ساختمان های جدید باشید. بازی Top War: Battle Game جدا از داستان خوبی که در اختیار دارد طراحی زیبا و چشمنوازی را پوشش داده است که در این زمینه تمامی اجزای بازی با نهایت کیفیت پیاده سازی شده اند. وجود ابزار های نظامی و جنگی این امکان را به شما میدهد تا در کنار نیروهای پیاده بتوانید تانک های کشنده ای را به نبرد اعزام کنید.

هرچه قدر قوای نظامی شما بیشتر باشد درصد برنده شدنتان بیشتر خواهد بود. البته نباید این مورد را نادیده بگیرید که استراتژی و تاکتیک در بازی حائز اهمیت بوده و میتوان درصد برنده شدن و یا شکست خوردن شمارا تحت الشعاء خود قرار دهد. طراحی زیبا در کنار گیم پلی عالی میتواند شمارا برای مدت طولانی سرگرم و چالش های خوبی را در اختیارتان قرار دهد. وجود یک سیستم آنلاین رتبه دهی میتواند رقابت شما با سایر کاربران را دو چندان نماید که در این زمینه میتوانید با کاربرانی از سراسر جهان رقابت داشته باشید. جدید ترین نسخه بازی اندروید Top War: Battle Game را میتوانید از سایت پاتوق یو دریافت کنید. لازم به ذکر است دانلود از سایت بصورت نیم بهاء محاسبه میشود.

دانلود بازی Top War: Battle Game v1.269.0 - نصب بازی آنلاین نبرد برتر برای اندروید  دانلود بازی Top War: Battle Game v1.269.0 - نصب بازی آنلاین نبرد برتر برای اندروید  دانلود بازی Top War: Battle Game v1.269.0 - نصب بازی آنلاین نبرد برتر برای اندروید  دانلود بازی Top War: Battle Game v1.269.0 - نصب بازی آنلاین نبرد برتر برای اندروید


پسورد فایل :
کپی