آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Tactical Monsters Rumble Arena v1.19.24 مود - نصب بازی هیولاهای تاکتیکی برای اندروید
دانلود بازی Tactical Monsters Rumble Arena مود - نصب بازی هیولاهای تاکتیکی برای اندروید

Tactical Monsters Rumble Arena عنوان یک بازی استراتژیک و آنلاین برای اندروید می باشد که به دلیل دارا بودن سبک جذاب و سرگرم کننده مورد توجه کاربران بسیاری از سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی توسط استودیو Newland Canada‏ عرضه شده است که کاملا رایگان می باشد. استفاده از بخش های جذاب و سرگرم کننده در ساخت این بازی سبب شده است تا امتیاز 4.6 از 5 برای این بازی در گوگل پلی به ثبت برسد که از نظر گیم پلی توانایی سرگرم کردن شما برای دقایق طولانی را دارا می باشد. امکان تعامل با سایر کاربران و حضور در گروه های مختلف این امکان را به شما میدهد تا بتوانید با کاربرانی از سراسر جهان و ایران رقابت داشته باشید و یا وارد گروه های آنان برای حضور در نبرد های گروهی شوید.


دانلود Tactical Monsters Rumble Arena

✅ نام نرم افزارTactical Monsters Rumble Arena❤️ تعداد دانلود233
⭐نسخه نرم افزار1.19.24🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.1 و بالاتر🔆 حجم فایل152 مگابایت

ویژگی های بازی Tactical Monsters Rumble Arena


  • حضور در نبرد های آنلاین و تن به تن برای استخدام هیولاهای بیشتر و جدید
  • امکان حضور در نبرد های رو در رو برای کسب جواهرات و پاداش های مرحله
  • قابلیت ارتقاء دادن هیولاهای تحت نظر جهت افزایش قدرت و کسب ویژگی های جدید
  • یادگیری بخش تاکتیک در یکسری مراحل آموزشی جهت ارتباط بهتر با بازی و تکنیک های بیشتر
  • پیاده سازی نیروهای دفاعی برای محافظت از دارایی و معدن های خود
  • امکان حضور در گروه و قبیله های دیگر و تعامل با کاربرانی از سراسر جهان
  • وجود چالش های روزانه با هدایا و جوایز ضروری
  • گیم پلی روان و کاملا سرگرم کننده برای مدت های طولانی
  • طراحی زیبا در کنار صداگذاری عالی که به بهترین شکل پیاده سازی شده اند
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی Tactical Monsters Rumble Arena مود - نصب بازی هیولاهای تاکتیکی برای اندروید


بازی اندروید Tactical Monsters Rumble Arena شامل هیولاهای بسیاری می باشد که دستیابی به آنها این امکان را به شما میدهد تا در برابر رقبای خود یک برگ برنده داشته باشید. البته این مورد برای رقبای شما نیز صدق میکند که در این بین سطح و لول هیولاها تعیین کننده نبرد خواهد بود. برای ارتقاء دادن نیروهای خود در بازی Tactical Monsters Rumble Arena نیاز به هزینه و یکسری XP خواهید داشت. مواردی که با پیروز شدن در مسابقات میتوانید کسب کنید که پیشنهاد میشود از مصرف بی دلیل خودداری کنید زیرا در آینده شدیدا به این هزینه و دارایی ها نیاز خواهید داشت. تاکتیک مناسب یکی دیگر از بخش های ضروری در این بازی است که میتواند درصد برنده شدن در نبرد هارا افزایش دهد. طراحی زیبا و چشمنواز در کنار صداگذاری عالی میتواند شمارا با یک بازی بی نقص رو به رو کند. این بازی نوبتی و استراتژیک سبکی مانند شطرنج را دنبال میکند که در این زمینه باید یک نیرو در برابر یک نیرو قرار بگیرد که پیاده سازی نیروها به مهارت شما بستگی خواهد داشت. جدید ترین ورژن بازی اندروید Tactical Monsters Rumble Arena را میتوانید با ترافیک نیم بهاء از سایت پاتوق یو دریافت کنید.

پسورد فایل :
کپی