آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود 1.31 Tavern Rumble مود | بازی غوغای دهکده برای اندروید

دانلود Tavern Rumble برای اندروید

Tavern Rumble ماجراجویی خود را با کارت های ابتدایی مزدوران شروع کنید و به تدریج دک کارت های خود را قدرتمندتر کنید تا با باس ها مبارزه کنید. قدرت کارت های مختلف را با یک دیگر ترکیب کنید. یک کارت به خودی خود می تواند بی فایده باشد، اما در کنار کارت های دیگر می تواند به ابزار قدرتمندی تبدیل شود. این بازی عناصر بازی های roguelike را نیز در خود جای داده است. این سبک شامل دانجئون های تصادفی، جمع کردن غنیمت و انجام وظایف، هیولاها، و مرگ بدون بازگشت می شود. دک منحصر به فرد خود را بسازید و با موجودات هولناک رو به رو شوید.

هیولاها را شکست دهید و از حلقه مارپیچی بیرون بیایید. Tavern Rumble کاملا رایگان است و دنبال کردن آن جذاب خواهد بود. می توانید امتیازات خود را ثبت کنید. علاوه بر این امکان دنبال کردن بازی در حالت آفلاین وجود دارد. قهرمانان افسانه ای را شکست دهید و در کنار آ« ها مبارزه کنید. یادگیری این بازی آسان می باشد، و استاد شدن در آن کار مشکلی خواهد بود. گرافیک بازی ساده و در عین حال دلچسب است. در این نسخه از بازی، کارت های فصلی حذف شده اند و ماموریت های تازه ای را می توانید تجربه نمایید. Tavern Rumble بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Tavern Rumble :


- کسب امتیاز 4 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از 100 کارت

- امکان دنبال کردن بازی در حالت آفلاین

- یاد گرفتن آسان بازی

- ایجاد شدن دانجئون های تصادفی

- مرگ دائمی و بی بازگشت

- ایجاد هماهنگی بین کارت ها

تصاویری از محیط بازی Tavern Rumble :


دانلود Tavern Rumble برای اندروید  دانلود Tavern Rumble برای اندروید  دانلود Tavern Rumble برای اندروید  دانلود Tavern Rumble برای اندروید  دانلود Tavern Rumble برای اندروید


پسورد فایل :
کپی