آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.4.3 Ramboat 2‏ مود - نصب بازی رمبوت 2 برای اندروید
دانلود بازی Ramboat 2- Offline Action Game‏ مود - نصب بازی رمبوت 2 برای اندروید

بازی Ramboat 2- Offline Action Game یکی از محبوب ترین ها در سبک بازی های آرکید می باشد که توسط استودیو بازیسازی Viva Games Studios‏ طراحی و با محدودیت سنی 10 سال به بالا عرضه شده است که این محدودیت سنی مربوط به گیم پلی محبوب و سرگرم کننده بازی می باشد. این بازی توانسته امتیاز 4.4 از 5 را کسب کند که برای دسترسی کامل به بازی باید هزینه ای را بصورت درون برنامه ای پرداخت کنید که در این بین نسخه مود شده بازی را میتوانید با ترافیک نیم بهاء از سایت پاتوق یو دریافت کنید.


دانلود Ramboat 2

✅ نام نرم افزارRamboat 2❤️ تعداد دانلود338
⭐نسخه نرم افزار2.4.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل74 مگابایت

دانلود بازی Ramboat 2- Offline Action Game‏ مود - نصب بازی رمبوت 2 برای اندروید


توضیحات بیشتر از بازی Ramboat 2


سلاح ها و مهمات جنگی را بدست بگیرید با انواع مختلف دشمنان به مبارزه کردن بپردازید، عنوان بازی محبوب Ramboat 2- Offline Action Game توانسته مبارزه های هیجان انگیز را در اختیار پلیرها قرار دهد. ماموریت های متنوعی پیش روی شماست باید به کمک مهارت های خود در تمامی آنها پیروز شوید، فقط کافیست در مسیر به دشمنان شلیک کنید به راه خود ادامه دهید البته شاید گفتنش راحت باشد اما رفته رفته ماموریت ها سخت تر خواهد شد این همان بخش سخت ماجراست! هر کدام از شخصیت ها سلاح های مخصوص به خود را دارند که با در اختیار گرفتن آنها میتوانید راه نجات خودتان را محیا کنید، جایزه و سکه های که در مسیر مشاهده میکنید را جمع آوری نمایید و به کمک آنها برای خود سلاح و دستاوردهای جدیدی خریداری کنید. بالای صفحه میزان انرژی و جون شخصیت ها نوشته خواهد شد تا از این موضوع در تمامی دقایق اطلاع داشته باشید.

دشمنان از سلاح های جنگی و قدرتمندی استفاده خواهند کرد و هر طور که شده مانع خروج شما از منطقه خواهند شد، تمام قدرت را بکار بگیرید و از مهمات استفاده کنید تا در نهایت ماموریت بطور کامل انجام شود. همانطور که گفته شد در بازی شخصیت های متمایز وجود دارد که با انتخاب کردن هر کدام میتوانید از قدرت ها و مهارت هایش بهرمند شوید! یکسری از آنها از اسلحه های سنگین استفاده میکنند و یکسری دیگر اسلحه های معمولی در اختیار دارند بسته به مأموریتی که در آن قرار میگیرید شخصیت ها را انتخاب کرده تا بدون مشکل و همان بار اول بازی را به پایان برسانید. این بازی بصورت آفلاین اجرا میشود و به شما کمک میکند با پرش و تیراندازی به سمت دشمنان خودتان را از دردسر نجات دهید، آیا به اندازه کافی شجاع هستید که مقابل تمامی دشمنان قرار بگیرید؟ تیراندازی شگفت انگیز و قدرت کنترل مهارت هایتان را به نمایش بگذارید تا به یکی از بهترین افراد تبدیل شوید.

پسورد فایل :
کپی