آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Scary Teacher 3D v7.1.1 مود - نصب بازی معلم ترسناک سه بعدی برای اندروید
دانلود بازی Scary Teacher 3D مود - نصب بازی معلم ترسناک سه بعدی برای اندروید

Scary Teacher 3D عنوان یک بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی در سبک شبیه سازی بوده که با گیم پلی نوآورانه طراحی و عرضه شده است. استودیو سازنده این بازی Z & K Games‏ نام دارد که بدلیل وجود صحنه های نسبتا خشونت آمیز و گیم پلی جذاب رده سنی بازی را 12+ تعیین کرده اند که پیشنهاد میشود این مورد را مد نظر داشته باشید. بازی معلم ترسناک 3 بعدی در مورد یک دختر دبیرستانی و بدترین معلم عمرش می باشد که تصمیم گرفته است انتقام تمام بدی هایی که در حق او کرده بود را بگیرد. در این بین شما باید به او کمک کنید تا راهکار های جدیدی را برای اذیت و آزار این معلم بی رحم در نظر بگیرد که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.


دانلود Scary Teacher 3D

✅ نام نرم افزارScary Teacher 3D❤️ تعداد دانلود2979
⭐نسخه نرم افزار7.1.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل1700 مگابایت

ویژگی های بازی Scary Teacher 3D

  • حضور در یک بازی تعاملی با گیم پلی جهان باز
  • حضور در یک خانه بزرگ با 15 اتاق
  • وجود تم های ترسناک و کاملا استرس آور
  • کنترل آسان بازی
  • گیم پلی روان و کاملا سرگرم کننده
  • طراحی زیبا در کنار صداگذاری عالی
دانلود بازی Scary Teacher 3D مود - نصب بازی معلم ترسناک سه بعدی برای اندروید

بازی اندروید Scary Teacher 3D از جایی آغاز شد که معلم بد بازی بچه هارا در مدرسه تنبیه بدنی میکرد و این مورد سبب شده بود تا تمام شاگردان از او ترس بالایی داشته باشند که شما نیز جزو آنها بوده اید. اکنون بعد از مدتی این معلم به همسایگی شما نقل مکان کرده است که فرصت خوبی برای تلافی نمودن تمام آزار هایی است که دیده اید. بازی Scary Teacher 3D در ابتدا مواردی که معلم روی آنها حساس است و یا ترس دارد را به شما میگوید که با عبور از این مرحله دیگر باید خودتان بدنبال روش های نفوذ به خانه و پیاده سازی برنامه هایتان باشید. مسیر سختی را در پیش خواهید داشت زیرا این معلم منضبط روی تایم زمانی بسیار حساس است که با کوچک ترین صدایی بیدار میشود. خانه معلم شامل 15 اتاق می باشد که هر یک شامل رمز و راز های مخصوصی هستند که باید آنها را رمز گشایی کنید و قطعا این بخش جدا از ترس و استرس میتواند هیجان را به شما منتقل کند.

بازی Scary Teacher 3D همان طور که مشخص است گیم پلی خوب و سرگرم کننده ای را دارا می باشد که در این بین میتواند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم و چالش های جدیدی را برای تجربه یک بازی نوین در اختیارتان قرار دهد. از سمت دیگر طراحی زیبا در کنار صداگذاری عالی میتواند شمارا با یک بازی با کیفیت همراه کند که پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید. بدلیل محبوبیت بازی نسخه مود شده آن بصورت Free Purchase/No ADS در اختیارتان قرار گرفته است که با ترافیک نیم بهاء میتوانید آنرا دریافت کنید.

آموزش نصب بازی Scary Teacher 3D


 
1 - ابتدا نسخه عادی یا مود شده یا دانلود و روی گوشی نصب کنید.
2 - دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.
3 - اکنون پوشه com.zakg.scaryteacher.hellgame را در مسیر Android / obb گوشی کپی کنید.
پسورد فایل :
کپی