آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Postknight 2 v1.2.3 مود - نصب بازی پست شوالیه 2 برای اندروید
دانلود بازی Postknight 2 مود - نصب بازی پست شوالیه 2 برای اندروید

عنوان بازی جذاب و سرگرم کننده Postknight 2 داستان بازگشت حماسی یک کارآموز در سرزمینی اسرارآمیز را به نمایش میگذارد، پشت تمامی این سفرها و ماجراجویی ها یک داستان منحصر به فرد جریان دارد که با دنبال کردن آن میتوانید برای ساعات بسیار زیادی سرگرم بازی شوید و ماجراهای متنوعی را به پایان برسانید. در طول داستان انواع مختلف نبردها بر سر راه شما قرار دارد که با کمک گیری از مهارت ها و توانایی های خود میتوانید در این نبردها پیروز شوید به مسیر خود ادامه دهید، شروع ماجراجویی ها و بدست آوردن تجربه از همان اول بازی آغاز میشود و پیشنهاد میشود اگر تجربه مفیدی در این زمینه ندارید به راهنمای موجود در صندوق پست اعتماد کنید تا در نهایت به مهارت های مشخصی برسید. انواع مختلف سفارشات برایتان مشخص شده و تعداد آنها کمی بالا است که باید زودتر تحویل داده شود، 


دانلود Postknight 2

✅ نام نرم افزارPostknight 2❤️ تعداد دانلود277
⭐نسخه نرم افزار1.2.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل440 مگابایت

ویژگی های بازی Postknight 2


  • امکان انجام سفارش های مختلف
  • حضور در تورنومتر و چالش های متنوع
  • سبک گیم پلی دوست داشتنی و سرگرم کننده
  • طراحی زیبا در کنار صداگذاری با کیفیت
  • رو به رو شدن با شخصیت های مختلف
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی Postknight 2 مود - نصب بازی پست شوالیه 2 برای اندروید


سفارشات باید طی دو مرحله تایید، آماده سازی و تحویل پردازش شوند. حال سوال اصلی اینجاست که آیا میتوانید در کار خود و تحویل بسته ها موفق باشید؟ آیا مشکلاتی که در ادامه روند بازی ممکن است برایتان رخ دهد را میتوانید در کوتاه ترین زمان حل کنید؟ امتیازهای بازی که به کمک ستاره ها مشخص میشود در نهایت برای رتبه بندی مورد نیاز است و بسته به انجام کار و چگونگی آن میتوانید این ستاره ها را بدست آورید. برای رسیدن به رتبه S در جدول امتیازات باید سختی ها و چالش های بسیاری را پشت سر بگذارید تا در نهایت جایگاه مناسب را بدست آورید، محیط هایی که در بازی Postknight 2 در آنها قرار میگیرید متنوع بوده و از روستاهای کوچک گرفته تا بخش هایی از شهر باید به انجام ماموریت در آنها بپردازید. برخی از محل های تحویل دور تر هستند و برای رسیدن به آنها باید از بین جنگل های مرموز و دره های خطرناک عبور کنید تا به مقصد تحویل بسته برسید، درگیری های قبیله ای که در بخش های مختلف صورت میگیرد بطور ناخواسته شما را نیز درگیر خواهد کرد باید از این مشکل به سرعت خلاص شوید مجدد به مسیر خودتان ادامه دهید.

گاه ممکن است در طول مسیر با انواع مختلف شخصیت ها روبه رو شوید که صحبت و برقراری ارتباط با آنها میتواند در ادامه روند بازی به شما کمک بزرگی بکند، کارت هایی که در دست شماست با کارت هایی که در دست شخصیت های مختلف است را مبادله کنید و گاهی با ترکیب کردن این کارت ها میتوانید قدرت خارق العاده ای را در اختیار داشته باشید.

پسورد فایل :
کپی