آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Pixel Worlds 1.8.10 مود | نصب بازی دنیای پیکسلی برای اندروید
دانلود بازی Pixel Worlds: MMO Sandbox مود - نصب بازی دنیای پیکسلی برای اندروید

بازی Pixel Worlds: MMO Sandbox عنوانی جذاب و سرگرم کننده که به شما اجازه میدهد محیط اطراف خودتان را کشف کنید و هر آنچه که میخواهید را بسازید، فقط کافیست با دانش و کسب مهارت به پیشرفت خود کمک کنید و با داشتن متریال های مناسب انواع مختلف سازه ها و وسیله ها را به وجود آورید. اگر یک فرد خلاق هستید بدون شک در این بازی میتوانید ایده های جالبی را عملی نمایید، این یک دنیای پیکسلی است که می بایست در آن با کمک گرفتن از مهارت های خود یک مزرعه جذاب و کاربردی را به وجود آورید، رشد و پرورش حیوانات در محیط بازی ساده بوده و با داشتن منابع کافی قادر هستید این موضوع را عملی کنید به کشاورزان دیگر کمک نمایید. برای زیباسازی محیط خود باید آیتم های بسیاری را بدست آورید که در ابتدا شاید کار سختی باشد اما رفته رفته این موضوع ساده تر میشود امکانات بیشتری را در اختیار خواهید داشت.


دانلود Pixel Worlds: MMO Sandbox

✅ نام نرم افزارPixel Worlds: MMO Sandbox❤️ تعداد دانلود343
⭐نسخه نرم افزار1.8.10🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل114 مگابایت

ویژگی های بازی Pixel Worlds: MMO Sandbox


  • گیم پلی عالی و روان برای سرگرمی طولانی
  • حضور در مراحل متعدد با دشواری های مختلف
  • طراحی زیبا و چشمنواز با کیفیت بالا
  • استفاده از افکت های صوتی زیبا و جذاب
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی Pixel Worlds: MMO Sandbox مود - نصب بازی دنیای پیکسلی برای اندروید

Pixel Worlds: MMO Sandbox در طول انجام کشاورزی فرصت های دیگری رخ میدهد مانند یافتن طلا و جواهرات کمیاب که بدون شک نباید چنین فرصتی را از دست بدهید! با جمع آوری این نوع آیتم های باارزش در ادامه قدرت و ثروت بیشتری در اختیار شماست و به کمک آنها قادر هستید بخش ها و آیتم های جدیدی را به مزرعه خود اضافه کنید، تجارت و مبادله یکی از مناسب ترین راه ها برای کسب سود بیشتر در گیم خواهد بود پس با داشتن وسایل گران بها شروع به مبادله کرده تا آیتم های مفید دیگری را بدست آورید. انواع مختلف ماجراجویی های شگفت انگیز و مهیج پیش روی شماست که در هر کدام از آنها میتوانید با موجودات عجیب در سیاه چال ها به مبارزه بپردازید و مطمئن باشید کسب پیروزی باعث میشود قدرت بیشتری را نسبت به قبل بدست آورید.

Pixel Worlds: MMO Sandbox بدست آوردن مهارت در گیم ساده نیست با انجام هر سفر و انجام ماجراجویی باید رفته رفته به سطح مهارت های خودتان اضافه کنید تا در نهایت به بالاترین درجه ممکن برسید، سختی های زیادی در ماجراجویی ها وجود دارد که با استفاده از دانش و مهارت ها قادر هستید شدت سختی را کمتر کنید. کسب سود از معاملات بسیار ضروری است پس در زمان درست این کار را انجام دهید تا اقلام بیشتری را بدست آورید! با دیگر بازیکنان وارد مبادله شوید و هر آنچه که نیاز دارید را در اختیار بگیرید تا در انجام کارهای مزرعه موفق تر باشید.

پسورد فایل :
کپی