آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Abandoned Knight v1.9.60 مود | نصب بازی شوالیه رها شده برای اندروید
دانلود بازی Abandoned Knight مود - نصب بازی شوالیه رها شده برای اندروید

Abandoned Knight عنوان یک بازی جدید در سبک نقش آفرینی است که از گیم پلی خوب و سرگرم کننده ای برخوردار بوده که میتواند شمارا برای دقایق طولانی سرگرم و چالش های متنوعی را در اختیارتان قرار دهد. این بازی محصول استودیو PICTURE GAMES بوده که به‌صورت پرداخت درون برنامه در گوگل پلی عرضه شده است و باتوجه به اینکه مدت زمان کمی از انتشار آن میگذرد توانسته امتیاز خوبی را کسب نماید. لازم به ذکر است بدانید که این بازی با قیمت بالایی برای خرید قرار گرفته است که نسخه مود شده بازی را به صورت Menu: God Mode میتوانید از پاتوق یو دریافت کنید که دانلود شما با ترافیک نیم بهاء محاسبه خواهد شد.


دانلود Abandoned Knight

✅ نام نرم افزارAbandoned Knight❤️ تعداد دانلود222
⭐نسخه نرم افزار1.9.60🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل150 مگابایت

ویژگی های بازی Abandoned Knight


  • گیم پلی عالی و سرگرم کننده
  • رو به رو شدن با هیولا های مختلف
  • افزایش مهارت های خود با شکست دشمنان
  • ارتقاء مهارت ها با صرف هزینه های مختلف
  • جمع آوری منابع و Xp های موجود در مسیر بازی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی Abandoned Knight مود - نصب بازی شوالیه رها شده برای اندروید


براساس توضیحات قرار گرفته از این بازی در گوگل پلی باید بدانید که تمام ویژگی های مربوط به بازی های RPG در این نسخه جمع آوری شده است که میتوانید گیم پلی خوبی را برای سرگرم شدن در اختیار داشته باشید. دسترسی به مهارت های مختلف میتوانید قدرت شما در برابر دشمنانی که قصد نابود کردنتان را دارند افزایش دهد. در این بین با بدست آوردن منابع مختلف و جمع آوری XP های موجود در بازی میتوانید قدرت های تحت اختیار خود را افزایش دهید. بازی Abandoned Knight تنوع بالایی از ایتم های سرگرم کننده را در خود جای داده است که با استفاده از آنها میتوانید دقایق طولانی سرگرم شوید.

بازی Abandoned Knight از طراحی خوبی نیز برخوردار است که تمامی بخش های بازی با کیفیت بالا شبیه سازی شده اند. استفاده از صدا گذاری عالی نیز سبب افزایش هیجانات در بازی میشود که اگر از دوست داران بازی های نقش آفرینی هستید پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید. جدا از موارد فوق لازم است بدانید که این بازی شامل افکت های زیبایی بوده که هرچه مراحل بیشتری را پشت سر بگذارید افکت های نمایشی بیشتری برایتان نمایان خواهد شد. هیولاهای بسیاری در انتظار شما هستند که با شکست دادن آنها میتوانید مجوز حضور در چالش های بعدی را کسب کنید.

دانلود بازی Abandoned Knight مود - نصب بازی شوالیه رها شده برای اندروید  دانلود بازی Abandoned Knight مود - نصب بازی شوالیه رها شده برای اندروید  دانلود بازی Abandoned Knight مود - نصب بازی شوالیه رها شده برای اندروید  دانلود بازی Abandoned Knight مود - نصب بازی شوالیه رها شده برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی