آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Fly Corp Airline Manager v1.11 مود | نصب بازی مدیر خطوط هوایی برای اندروید
دانلود بازی Fly Corp: Airline Manager مود - نصب بازی مدیر خطوط هوایی برای اندروید

Fly Corp: Airline Manager عنوان یک بازی جدید استراتژیکی برای اندروید بوده که توسط استودیو بازیسازی CASUAL AZUR GAMES طراحی و با محدودیت سنی 12+ برای پلتفرم اندروید در مارکت گوگل عرضه شده است. دلیل محدودیت سنی بازی وجود گیم پلی سرگرم کننده بوده که میتواند شمارا برای ساعات طولانی مدت سرگرم نماید. البته سبک و سیاق کلی این بازی با بازی های استراتژیکی کمی متفاوت است که شاید اصلی ترین ویژگی بازی Fly Corp: Airline Manager همین مورد باشد. مدیر خطوط هوایی همانطور که از نام بازی مشخص است باید خطوط هوایی مسیر های مختلفی را بعهده بگیرید که در آن هواپیماهای بسیاری قصد جا به جایی دارند.


دانلود Fly Corp: Airline Manager

✅ نام نرم افزارFly Corp: Airline Manager❤️ تعداد دانلود979
⭐نسخه نرم افزار1.11🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل152 مگابایت

دانلود بازی Fly Corp: Airline Manager مود - نصب بازی مدیر خطوط هوایی برای اندروید

توضیحات بیشتر بازی Fly Corp: Airline Manager


Fly Corp: Airline Manager به شما این امکان را میدهد تا بتوانید ظرفیک شبکه حمل و نقل هوایی را گسترش دهید و برای کسب درآمد در این زمینه بدنبال خرید هواپیما های جدید باشید. این بازی تنها در زمینه مدیریت خطوط هوایی محدود نمیشود بلکه میتوانید حیطه کاری خودرا در کشور های دیگر نیز گسترش دهید و با انجان اینکار بدنبال خرید هواپیماهای جدید باشید. با بیشتر شدن هواپیماها میتوانید مسافران بیشتری را در خطوط خود جا به جا کنید که در نهایت ثروت بیشتری را کسب خواهید نمود.

بازی Fly Corp: Airline Manager امکان ارتقاء دادن دارایی و هواپیماهارا دارا بوده که در این زمینه میتوانید به آیتم های بسیاری دسترسی داشته باشید. همچنین میتوانید خطوط و لاین های اختصاصی برای شرکت خود راه اندازی کنید که رسیدن به این درجه نیازمند پشت سر گذاشتن مشکلات بسیاری بوده که بازی Fly Corp: Airline Manager را پیشنهاد میشود از دست ندهید. طراحی زیبا در کنار گیم پلی روان میتواند شمارا برای دقایق طولانی سرگرم کند که نسخه مود شده بازی بصورت Unlimited Money, Unlocked را میتوانید از سایت پاتوق یو دریافت کنید.

پسورد فایل :
کپی