آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.8.15 Learn 2 Fly نصب بازی آموزش پرواز برای اندروید

دانلود Learn 2 Fly برای اندروید

Learn 2 Fly در جزیره یخ زده پنگئون ها، باید پرواز را بیاموزید. هدف شما بسیار ساده و واضح است. به بیشترین ارتفاع ممکن پرواز کنید. با پرواز در طول جزیره، امتیاز ارزشمندی کسب می کنید که با آن می توانید آیتم های خود را ارتقا دهید. وسیله ای که با آن پرواز می کنید در دست شماست. می توانید با بلون، موتور، راکت و ... در سراسر جزیره پرئاز کنید. پس از کامل کردن هر سطح، سکه های طلایی بدست می آورید که با آن ها قادر به خرید ارتقاهای جدیدی هستید. Learn 2 Fly برای بیش از 30 میلیون بار در تبلت ها و گوشی های مختلف بازی شده است.

به شکل روزانه، پدر و مادر پنگوئن، به او چند سکه می دهند. در ورژن جدید این بازی، با موانع، و دشمنان بیشتری رو به رو می شوید. برای پرواز، تا جای ممکن سریع روی صفحه گوشی خود ضربه بزنید. فیزیک این بازی واقع گرایانه می باشد. با دوستان خود رقابت کنید. راکت و جت پک خود و دیگر وسایلتان را ارتقا دهید. بیش از 60 ارتقا برای بهبود دادن پروازتان وجود دارد. Learn 2 Fly بیش از 1 میلیون بازیکن از سراسر دنیا دارد و امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. این بازی گرافیکی بامزه دارد و همه سنین می توانند از گیم پلی آن لذت ببرند. Learn 2 Fly بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های بازی Learn 2 Fly


- گرافیک بامزه و خنده دار

- وسایل مختلف برای پرواز

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- فیزیک واقع گرایانه

- رقابت با سایر بازیکنان

- رابط کاربری دوستانه

- اسکی روی یخ

- بدست آوردن امتیاز به شکل روزانه

تصاویری از محیط بازی Learn 2 Fly :


دانلود Learn 2 Fly برای اندروید  دانلود Learn 2 Fly برای اندروید  دانلود Learn 2 Fly برای اندروید  دانلود Learn 2 Fly برای اندروید  دانلود Learn 2 Fly برای اندروید


پسورد فایل :
کپی