آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Buddy Toss v1.4.8 مود | نصب بازی بادی توس برای اندروید

دانلود بازی Buddy Toss مود - نصب بازی بادی توس برای اندروید

Buddy Toss عنوان یک بازی جدید در سبک بازی های تفننی برای اندروید بوده که با مضمون سرگرمی عرضه شده است که عرضه این بازی بدون محدودیت سنی انجام گرفته است. استودیو سازنده بازی BIGDOG GAMES‏ نام دارد که توانسته یکی از بهترین بازی های اندروید در موضوع تفننی را وارد دنیای اندروید نماید که کسب امتیاز 4.3 و دانلود بیش از 10 میلیون میتواند معرفی کننده کیفیت بالای این بازی باشد که در ادامه به ویژگی های این بازی خواهیم پرداخت. بازی بادی توس را میتوان در این جمله خلاصه بندی کرد که شما باید مرد درآغوش شخصیت اصلی را به هوا پرتاب کنید. پرتاب شخصیت مربوط میتواند امتیازات مختلفی را برای شما بهمراه داشته باشد که هرچقدر بیشتر وارد فضا شود امتیاز دریافتی شما بیشتر خواهد بود.


دانلود Buddy Toss

✅ نام نرم افزارBuddy Toss❤️ تعداد دانلود912
⭐نسخه نرم افزار1.4.8🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل46 مگابایت

دانلود بازی Buddy Toss مود - نصب بازی بادی توس برای اندروید


توضیحات بازی Buddy Toss


بازی Buddy Toss همانطور که در متن فوق به آن اشاره شد در مورد پرتاب شخصیت های مختلف به فضا است که در این زمینه با تقویت شخص پرتاب کننده میتوانید امتیازات مختلفی را دریافت کنید. با انجام هرمرحله از بازی میتوانید امتیازات خوبی را دریافت کنید که در خرید بخش های مختلفی بازی برایتان مفید خواهد بود. گیم پلی بازی Buddy Toss که از بخش های فان نیز برخوردار است میتواند شمارا برای دقایق طولانی سرگرم کند که در این زمینه مراحل و چالش های بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید.

بازی اندروید Buddy Toss از طراحی بسیار خوبی برخوردار است که میتوانید شاهد کیفیتی پایدار بصورت اچ دی باشید. در این زمینه صداگذاری بسیار خوبی در بازی شکل گرفته است که ارتباط ان با طراحی میتواند گیم پلی خوب و باکیفیتی را برایتان تداعی کند. نسخه مود شده بازی بصورت Unlocked Skins, Unlimited Stars در اختیار شما قرار گرفته است که اکنون میتوانید این بازی را با ترافیک نیم بهاء از سایت پاتوق یو دریافت کنید. لازم به ذکر است بدانید که این بازی بدون محدودیت سنی عرضه شده است که با خیال آسوده میتوانید آنرا برای گروه های سنی مختلف قرار دهید.

پسورد فایل :
کپی