آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Fine Ski Jumping v0.810 مود | نصب بازی پرش اسکی زیبا برای اندروید

دانلود بازی Fine Ski Jumping مود - نصب بازی پرش اسکی زیبا برای اندروید

Fine Ski Jumping عنوان یک بازی شبیه سازی از اسکی بوده که توانسته گیم پلی خوبی را برای سرگرمی در اختیار کاربران قرار دهد. این بازی دوست داشتنی محصول استودیو Fine Glass Digital‏ بوده که به صورت کاملا رایگان برای دانلود در گوگل پلی قرار گرفته است. وجود قوانین مربوط به ورزش اسکی این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در محیطی مناسب به رقابت بپردازید که در این میان شخصیت های بسیاری در نقش های مختلف در مقابل شما ایستادگی خواهند کرد که برای شکستن رکورد آنها باید تلاش های خود را افزایش دهید. برای دانلود بازی Fine Ski Jumping نسخه مود شده پیشنهاد میشود با پاتوق یو همراه باشید که اطلاعات خوبی را از این بازی در اختیار شما قرار داده است.


دانلود Fine Ski Jumping

✅ نام نرم افزارFine Ski Jumping❤️ تعداد دانلود523
⭐نسخه نرم افزار0.810🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل168 مگابایت

دانلود بازی Fine Ski Jumping مود - نصب بازی پرش اسکی زیبا برای اندروید


توضیحات بازی Fine Ski Jumping


بازی اندروید Fine Ski Jumping شامل کنترلر های خوبی بوده که به شما این اجازه را میدهد تا تقریبا روی تمام حرکات شخصیت مربوط کنترل داشته باشید. بدون شک ثابت ماندن در هنگام پرش میتواند سرعت شمارا افزایش دهد که با انجام اینکار میتوانید پرش های بهتری را در طول مراحل به ثبت برسانید. این بازی اندرویدی مبتی بر فیزیک بوده که جاذبه زمین روی پرش و سرعت شما نقش خواهد داشت که باید تمامی این موارد را برای ثبت یک رکورد جدید مدنظر داشته باشید.

بازی Fine Ski Jumping از طراحی مناسبی برخوردار بوده که در کنار صداگذاری عالی بازی میتوانید برای دقایق طولانی در این گیم حضور داشته باشید و سرگرم آن شوید. گیم پلی بازی در سطح قابل قبولی قرار دارد که میتواند ده ها مرحله سرگرم کننده و چالش برانگیز را برای شما بوجود آورد. بازی اندروید Fine Ski Jumping جدا از تمام موارد ذکر شده شامل تورنومتر های بسیاری بوده که با حضور در آنها میتوانید مهارت های خودرا به چالش بکشید. نسخه مود شده بازی با ویژگی Unlimited Money را میتوانید از سایت پاتوق یو با ترافیک نیم بهاء دریافت کنید. لازم به ذکر است شما عزیزان میتوانید نظر خودرا نسبت به این بازی دوست داشتنی در نظرات برای سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پسورد فایل :
کپی