آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Shelter War v1.11197.16 مود - نصب بازی جنگ پناهگاه برای اندروید

دانلود بازی Shelter War مود - نصب بازی جنگ پناهگاه برای اندروید

Shelter War را میتوان یکی دیگر از بازی های نقش آفرینی محبوب دانست که با کیفیت بالایی طراحی و پیاده سازی شده است که در این میان میتوانید به گیم پلی خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید. این بازی محصول استودیو Royal Ark بوده که سبک و طراحی بسیار خوبی را در بازی پیاده سازی نموده است و وجود ویژگی های نامبرده سبب شده تا مقدار دانلود بازی در گوگل پلی به بیش از 1 میلیون نسخه برسد. داستان عالی بازی در مورد رهبری جنگی بوده که علیه ساکنان پناهگاه شما در حال شکل گیری است و با مدیریت آن باید زامبی هایی که قصد نابودی شما و مردمتان را دارند را به کام مرگ بکشانید که مسیر سخت و دشواری را در پیش خواهید داشت.


دانلود Shelter War

✅ نام نرم افزارShelter War❤️ تعداد دانلود685
⭐نسخه نرم افزارv1.11197.16🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل100 مگابایت

دانلود بازی Shelter War مود - نصب بازی جنگ پناهگاه برای اندروید


توضیحات بازی Shelter War



بازی Shelter War از بخش های مختلفی برخوردار است که باید تمرکز کافی برای مدیریت تمامی آنها را داشته باشید. گسترده بودن بازی میتواند یک نقطع ضعف و ویژگی برای شما به حساب بیاید که ویژگی آن مربوط به اتاق های بسیاری بوده که در اختیار دارید و در صورت شکستن دیوار دفاعی میتوانید مردم خودرا میان اتاق های موجود جا به جا کنید تا سایر نیروهای نظامی از راه برسند. نقطه ضعف هم مربوط به این است که باید نیروهای بیشتری را به خدمت بگیرید تا بتوانید از تمام بخش های پناهگاه در برابر حملات زامبی ها محافظت کنید که بازی Shelter War بدون شک میتواند شمارا برای دقایق طولانی مدت سرگرم نماید و چالش های خوبی را در اختیارتان قرار دهد.

Shelter War شامل شخصیت های متعددی بوده که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید از قدرت شخصیت های مختلف برای نابودی دشمنان استفاده کنید که در این زمینه باید تمرکز بالایی داشته باشید. از دیگر ویژگی های بازی Shelter War میتوان به طراحی زیبای آن اشاره داشت که تمام بخش های بازی با کیفیت بالا و صداگذاری عالی همراه هستند که صداگذاری بازی میتواند هیجانات مربوط به گیم پلی را دوچندان نماید که پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی Shelter War مود - نصب بازی جنگ پناهگاه برای اندروید  دانلود بازی Shelter War مود - نصب بازی جنگ پناهگاه برای اندروید  دانلود بازی Shelter War مود - نصب بازی جنگ پناهگاه برای اندروید  دانلود بازی Shelter War مود - نصب بازی جنگ پناهگاه برای اندروید


پسورد فایل :
کپی