آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 14.1.4 Alive In Shelter مود | نصب بازی زندگی در پناهگاه برای اندروید

دانلود Alive In Shelter برای اندروید

Alive In Shelter آیا می توانید زنده باقی بمانید؟ بقا در پناهگاه های زیرزمینی را تجربه کنید. پناهگاه خود را آماده کنید و آن را پر از اشیاء و آیتم های ارزشمند کنید. این بازی یکی از بهترین شبیه ساز های پناهگاه آخر الزمانی می باشد. هیچ راهی برای فرار وجود ندارد. باید در این زندان زندگی کنید... یا شاید هم امکان فرار وجود دارد؟ در عرض چند ثانیه اشیاء مختلف را جمع آوری کنید. گرافیم بازی پیکسلی 8 بیتی می باشد. Alive In Shelter داستانی متفاوت داد و می توانید آن را به شکل چند نفره دنبال کنید و با افراد دیگر به شکل آنلاین گفت و گو کنید.

شما تنها چند ثانیه (30 یا کمتر) وقت دارید تا بهترین اشیاء را برای پایگاه خود جمع آوری کنید و سپس بعد از آن باید در سرزمین های متروکه کاوش کنید و اشیاء جدید بسازید.

هر اتاق زیرزمینی دارای اشیاء ارزشمندی می باشد. از خانواده خود محافظت کنید و سالم باقی بمانید. امنیت مهم ترین هدف شما باید باشد. از ارتباط رادیویی زیرزمینی استفاده کنید. زمانی که لازم است در اتاق خود را باز نگه دارید. اجازه ندهید کاراکترهایتان بمیرند. Alive In Shelter در جهانی آخرالزمانی پس از نبرد اتمی رخ می دهد. این بازی بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Alive In Shelter


- دارای بیش از یک میلیون بازیکن

- گرافیک 8 بیتی پیکسلی

- پرورش دادن سیب زمینی، بلوبری و ...

- گفت و گوی رادیویی زیرزمینی

- ترجمه شده به 12 زبان مختلف

- نبرد های چند نفره

- کاوش در جهان آخر الزمانی

- جمع آوری آیتم های مختلف

تصاویری از محیط نرم افزار Alive In Shelter :


دانلود Alive In Shelter برای اندروید  دانلود Alive In Shelter برای اندروید  دانلود Alive In Shelter برای اندروید  دانلود Alive In Shelter برای اندروید  دانلود Alive In Shelter برای اندروید


پسورد فایل :
کپی