آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Survival Defender v1.7.3 مود - نصب بازی مدافع بقا برای اندروید

دانلود بازی Survival Defender مود - نصب بازی مدافع بقا برای اندروید

Survival Defender عنوان یک بازی محبوب در گوگل پلی است که توانسته به امتیاز 4.6 دست پیدا کند و در این میان بیش از 10 هزاربار دانلود شود. دلیل کمبود دانلود بازی از گوگل پلی به این دلیل است که زمان زیادی از انتشار بازی نگذشته است و استودیو Solid Games Studio سازنده بازی بوده که بی تردید یکی از بهترین بازی های خودرا روانه بازار نموده است. داستان و سبک بازی در مورد زنده ماندن شما در برابر نیروهای زامبی و بیگانه ای است که قصد دارند به آخرین پناهگاهی که ساخته اید حمله کنند و با غارت دارایی های شما انسان های سالم را به زامبی های ترسناک و کشنده تبدیل نمایند که برای مقابله با آنها باید دشواری های بسیاری را تحمل کنید.


دانلود Survival Defender

✅ نام نرم افزارSurvival Defender❤️ تعداد دانلود238
⭐نسخه نرم افزار1.7.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل82 مگابایت

ویژگی های بازی Survival Defender


  • حضور در مراحل متعدد و رویارویی با زامبی های بسیار
  • گیم پلی عالی و روان برای سرگرمی
  • طراحی با کیفیت در کنار صداگذاری عالی
  • دستیابی به آیتم های بسیار برای تقویت پناهگار
  • سازگار با انواع گوشی و تبت های اندرویدی


دانلود بازی Survival Defender مود - نصب بازی مدافع بقا برای اندروید


بازی Survival Defender شامل آیتم های بسیاری است که با دسترسی به آنها میتوانید قدرت دفاعی پناهگاه خودرا افزایش دهید که در این زمینه ویژگی های بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است. با افزایش قدرت و ساخت دیوارهای دفاعی میتوانید تنها یک مسیر منتهی به پناهگاه بسازید که این مورد میتواند یک ویژگی و خطر برای شما باشد. ویژگی برای آن است که میتوانید تمام نیروهای خودرا روی یک ورودی متمرکز کنید تا امکان ورود به آن به حداقل برسد. خطرناک نیز در شرایطی خواهد بود که شما با سیل عظیمی از زامبی ها رو به رو شوید که در چنین شرایطی راه فراری نخواهید داشت و باید با بازی Survival Defender خداحافظی کنید.

این بازی اندروید از گیم پلی بسیار خوبی برخوردار است که سلاح های سرد مختلفی را برای محافظت در اختیار شما قرار میدهد. در این زمینه با نابودسازی زامبی ها میتوانید رفته رفته قدرت خودرا افزایش دهید که در چنین شرایطی باید تمرکز خود برای تقویت پناهگاه را نیز افزایش دهید. بازی Survival Defender از گیم پلی خوبی برخوردار است که میتواند شمارا برای دقایق طولانی سرگرم کند. همچنین طراحی زیبای بازی میتواند ویژگی های بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد که نسخه مود شده بازی با ویژگی Unlimited Money را میتوانید از سایت پاتوق یو با ترافیک نیم بهاء دریافت کنید.

پسورد فایل :
کپی