آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.24 Labyrinths of World مود | بازی هزارتوی جهان برای اندروید

دانلود Labyrinths of World برای اندروید

Labyrinths of World بازی جدیدی است که در آن می توانید با پازل های مختلف سر و کله بزنید. در این بازی، باید به دنبال اشیاء پنهان شده بگردید و آن ها را در مینی گیم ها پیدا کنید. این بازی از نظر داستانی تفاوتی با brain teasers puzzle ندارد و ویژگی ای اصلی اش این است که در آن می توانید تمامی اشیاء های پنهان شده ماموریت را به شکل رایگان بازی کنید. تعطیلات شما به هند همانگونه ای آغاز شد که تصمیم آن را داشتید. تا این که دزدی غیر منتظره وارد جهان حیوانات شد. حالا شما استخدام شده اید تا به ناندا، فیل ملکه و همراهنش در مقابل پادشاه خشمگین ببرها کمک کنید.

آیا می توانید پرنسس مانو را نجات دهید و بار دیگر صلح را به سرزمین حیوانات بازگردانید؟ ده ها پازل مختلف را حل کنید و آخرین ظالمان را شکست دهید. اشیاء پنهان شده را در پازل های چالش بر انگیز این بازی پیدا کنید. اشیاء مختلفی برای جمع آوری در این پازل ها وجود دارد، به عنوان مثال می توانید عروسک حیوانات و ظرف های مختلف را جمع آوری کنید و در کنار کلکسیون پروانه هایتان بگذارید. Labyrinths of World برای بیش از صد هزار بار از سراسر جهان دانلود شده است و گرافیکی دوست داشتنی دارد. Labyrinths of World را می توانید روی اندروید 7 به بالا بدون مشکل اجرا کنید.


دانلود Labyrinths of World

✅ نام نرم افزارLabyrinths of World❤️ تعداد دانلود117
⭐نسخه نرم افزار1.0.24🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل950 مگابایت

ویژگی های بازی Labyrinths of World :


- پیدا کردن اشیاء پنهان

- جمع آوری کلکسیون های مختلف

- برگرداندن صلح و صفا به جنگل

- گرافیک دوست داشتنی

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- پازل های چالش بر انگیز

- قابل اجرا بر روی انواع سیستم های اندرویدی

تصاویری از محیط بازی Labyrinths of World :


دانلود Labyrinths of World برای اندروید  دانلود Labyrinths of World برای اندروید  دانلود Labyrinths of World برای اندروید  دانلود Labyrinths of World برای اندروید


پسورد فایل :
کپی