آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود MOBIUS FINAL FANTASY 2.1.105 بازی موبیوس فاینال فانتزی برای اندروید + مود

لینک های دانلود به دستور کمیته مصادیق مجرمانه حذف گردید















 


 

MOBIUS FINAL FANTASY از بازی های معروف سری فاینال فانتزی می باشد که برخلاف دیگر نسخه های این سری، از گرافیک بسیار خوبی بهره می برد. داستان عمیق این بازی توسط Kazushige Nojima که طراح و متفکر داستان سه بازی دیگر همین سری می باشد، ساخته و پرداخته شده است. گرافیک این بازی سه بعدی بوده و تا به حال در دیگر بازی های RPG آن را مشاهده نکرده اید! با هر نسخه جدیدی که این بازی ارائه می کند شاهد کاراکتر ها و امکانات شخصی سازی جدید خواهید بود. سیستم جنگی به خصوصی که برای گوشی های هوشمند طراحی شده است را حس کنید و با ایجاد ریتم در نبرد های خود، حمله های خود را بیش از قبل مخرب کنید و دشمنانتان را نابود سازید. امکانات سفارشی سازی عمیق این بازی سبب می شود که شما به تعداد تقریبا نامحدودی بتوانید کلاس های مختلف را ترکیب نموده و مهارت های آنان را تلفیق کنید. البته توجه داشته باشید که دیتای این بازی را تنها می توانید از خود بازی دریافت کنید و این به این معنی است که پس از نصب apk این بازی، باید حدود 500 مگابایت دانلود کنید. پیشنهاد ما به شما این است که از نرم افزار های ضد تحریم برای انجام این امر استفاده کنید. این بازی بر روی اندروید 2.3 و بالاتر قابل اجرا می باشد.

ویژگی های بازی MOBIUS FINAL FANTASY

 

- سیستم اندرویدی پیشنهادی برای اجرای هرچه بهتر این بازی، اندروید 4 یا بالاتر است.

- بار دیگر سیاهی و تباهی بر روی زمین سایه انداخته است و همه مردم منتظر ظهور یک قهرمان هستند. طبق افسانه ها جنگویی از روشنی ظهور خواهد کرد.

- گرافیکی سه بعدی، پویا و جذاب که در هیچ بازی RPG دیگری تجربه نکرده اید.

- امکانات سفارشی سازی متعدد و جالب، بدون هیچگونه محدودیتی

- داستانی عمیق که توسط نویسنده ای با تجربه پرداخته شده است.

 

لینک های دانلود به دستور کمیته مصادیق مجرمانه حذف گردید















 


لیست دانلود

لینک های دانلود به دستور کمیته مصادیق مجرمانه حذف گردید















 

 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: 39 و 45 مگابایت
   (4.3/5)
پسورد فایل :
کپی