آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » مسنجر خانوادگی مانستر برای اندروید Monster Messenger 8.2

دانلود Monster Messenger برای اندروید

Monster Messenger پیام رسانی ایمن و مناسب برای شما و کودکانتان می باشد. برای استفاده از این برنامه نیازی به سیم کارت نیست. می توانید با کودکان خود ارتباط برقرار کنید بدون این که نگران رسیدن محتوای نامطلوب به آن ها باشید. به عنوان سرپرست فرزند خود، کنترلی کامل بر روی درخواست های دوستی دارید و می توانید آن ها را به شکل دلخواه بپذیرید یا رد کنید. این برنامه به شکل کامل از فیس بوک مستقل می باشد.

با ساخت اکانتی در Monster Messenger، میتوانید خود را از قید داشتن اکانت فیس بوکی آزاد سازید. امکان اشتراک گذاری تصویر، موسیقی یا ارسال متون به کودکانتان وجود دارد. فرزندتان تنها با اعضای خانواده و نزدیک ترین دوستانش می تواند به گفت و گو بپردازد. امکان شخصی سازی عکس های ارسالی با استیکر های بامزه مختلف وجود دارد. بلاک کردن کاربران به سادگی صورت می گیرد. این نرم افزار جلوی ارسال پیام های نامطلوب توسط کودکان را نیز می گیرد و قوانین محکمی در این زمینه دارد. تمامی داده های شما رمزگذاری خواهد شد و حریم شخصی خود و فرزندتان به شکل کامل حفظ خواهد گشت. Monster Messenger بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Monster Messenger :


- ارسال پیام های تصویری و صوتی

- کنترل کامل والدین بر روی مسنجر اندروید فرزند

- بدون نیاز به داشتن سیم کارت

- بدون نیاز به داشتن اکانت در فیس بوک

- تعداد زیادی از استیکر های بامزه برای اشتراک گذاری

- بلاک کردن آسان کاربران

- حفظ حریم خصوصی و شخصی کاربران

- رمزگذاری و امنیت بالا در گفت و گو ها


تصاویری از محیط نرم افزار Monster Messenger :


دانلود Monster Messenger برای اندروید  دانلود Monster Messenger برای اندروید  دانلود Monster Messenger برای اندروید  دانلود Monster Messenger برای اندروید


پسورد فایل :
کپی