آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار TCM Music Tag Editor 1.9.3 ویرایش تگ موسیقی برای اندروید

دانلود TCM Music Tag Editor برای اندروید

TCM Music Tag Editor به شما امکان ویرایش تگ آلبوم ها و فایل های موسیقی را می دهد. هم چنین متونی که به شکل اشتباهی در فیلد های تگ های شما درج شده اند را با استفاده از این برنامه می توانید اصلاح کنید. موتوری برای جست و جوی تصاویر اضافه شده است. در صورتی که تصویر انتخابی شما برای آلبوم موسیقی مورد نظر دارای سایزی بیشتر از 300x300 باشد، این نرم افزار به شکل خودکار آن را تغییر اندازه می دهد.

امکان تغییر دادن نام آلبوم، هنرمند و نوازنده و هم چنین نام موسیقی وجود دارد. اصلاح تگ های نامطلوب به سادگی صورت می گیرد. از حالت Landscape نیز پشتیبانی می شود. این نرم افزار به زبان های مختلف ترجمه شده است و در صورت نیاز می توانید آن را به حافظه خارجی خود انتقال دهید تا فضای سیستم شما آزاد شود. موزیک پلیر را می توان در حالت edit باز کرد. امکان جست و جوی سریع با تنظیمات مختلف وجود دارد. تمامی امکانات این برنامه به شکل رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. با اضافه سازی موسیقی مورد نظر در برنامه، امکان اجرای آن نیز برایتان وجو خواهد داشت. TCM Music Tag Editor بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار TCM Music Tag Editor :


- ترجمه شده به زبان های مختلف

- امکان استفاده در حالت Landscape

- Scroll کردن سریع لیست ها

- انتقال اپ به حافظه خارجی SD card

- ویرایش تگ artist، album و ...

- اضافه سازی تصویر دلخواه به آلبوم ها

- پخش موسیقی و ویرایش آسان تگ های آن

- اصلاح تگ های اشتباه


تصاویری از محیط نرم افزار TCM Music Tag Editor :


دانلود TCM Music Tag Editor برای اندروید  دانلود TCM Music Tag Editor برای اندروید  دانلود TCM Music Tag Editor برای اندروید  دانلود TCM Music Tag Editor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی