آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » برنامه ریزی کاری و شخصی برای اندروید Planner Pro-Personal Organizer 4.4.1

دانلود Planner Pro برای اندروید

Planner Pro-Personal Organizer برای افرادی طراحی شده است که به دنبال اپلیکیشنی کامل به منظور مدیریت بهتر زندگی روزانه شان هستند. با استفاده از این برنامه می توانید رویدادهای دلخواه خود را اضافه، حذف و مدیریت کنید. امکان همگام سازی این نرم افزار با Google calander وجود دارد. در صورت نیاز می توانید به وظایف روزانه خود، زیر مجموعه هایی نیز اضافه کنید. این اپ دارای قابلیت System reminder نیز بوده که شما را از وظایفی که برای خود تعیین کرده اید با خبر می سازد. شما می توانید تعداد نامحدودی از یادداشت ها را برای هر روز اضافه کنید و آن ها را در نمای ماهانه، روزانه و سالانه مشاهده کنید.

Planner Pro-Personal Organizer  رابط کاربری این برنامه به شکل فوق العاده ای ساده و مدرن بوده و کار کردن با آن لت بخش می باشد. 5 حالت مختلف برای وظایف، و پروژه ها در دسترس می باشد. شما می توانید کارهای تکرار شونده در روزهای مختلف هفته را به سادگی تنظیم کنید و در زمان رخ دادن آن ها اعلامیه یادآور دریافت نمایید. در Planner Pro-Personal Organizer می توان بسته به نیاز تقویم را مخفی کرد یا مجددا ظاهر نمود. 25 اولویت دهی برای وظایف و پروژه ها وجود دارد. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 4 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Planner Pro-Personal Organizer :


- ساخت ماموریت ها و وظایف تکرار شونده

- اضافه سازی تعداد نامحدودی یادداشت برای هر روز

- مخفی کردن یا ظاهر کردن تقویم

- دریافت اعلامیه با System reminder

- رابط کاربری متریال و مدرن

- انتخاب کردن Launch view توسط کاربر

- 5 سطح مختلف برای وظایف و ماموریت ها

- اضافه سازی، حذف کردن و مدیریت رویداد ها

- مناسب برای افراد پرمشغله


تصاویری از محیط نرم افزار Planner Pro-Personal Organizer :


دانلود Planner Pro برای اندروید  دانلود Planner Pro برای اندروید  دانلود Planner Pro برای اندروید  دانلود Planner Pro برای اندروید  دانلود Planner Pro برای اندروید


پسورد فایل :
کپی