آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار Mimo: Learn to Code 4.35 آموزش کد نویسی برای اندروید

دانلود Mimo Learn to Code برای اندروید

Mimo: Learn to Code نرم افزاری جامع با بیش از 2 میلیون کاربر از سراسر جهان می باشد که به شما یاد می دهد چگونه اپلیکیشن ها، بازی ها و وب سایت های خود را بسازید و بسیاری از کارهای دستی خود را اتوماتیک نمایید. اهمیتی ندارد که چه میزان تجربه و زمان در اختیار دارید، این برنامه با تمرین ها، پروژه ها و چالش های مختلفی که مناسب زندگی روزمره تان می باشد شما را فعال نگه می دارد و برنامه نویسی را به شکل موثری به شما می آموزد.

Mimo: Learn to Code برنامه نویسی را از ابتدایی ترین جای ممکن شروع می کند و زبان های مختلفی را برای انتخاب در اختیار کاربر قرار می دهد. شما می توانید برنامه نویسی پایتون، کتلین، سویفت، html، css، جاواسکریپت، SQL، PHP، جاوا، سی شارپ، C++، روبی، Git، cmd و بسیاری دیگر را در این نرم افزار با سرعت بالا بیاموزید. Mimo: Learn to Code دارای امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی بوده و طراحی سر راست و مناسبی برای یادگیری اطلاعات گوناگون را داراست. اگر از افراد پرمشغله هستید و نمی توانید به کلاس های آموزشی بروید و زمان کافی برای یادگیری زبان های مختلف را ندارید، Mimo: Learn to Code گزینه ای مناسب برایتان خواهد بود. این نرم افزار را می توان بر روی اندروید 5 به بالا اجرا کرد.

دانلود Mimo: Learn to Code

✅ نام نرم افزارMimo: Learn to Code❤️ تعداد دانلود6499
⭐نسخه نرم افزار4.35🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل73 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Mimo: Learn to Code


- طراحی ساده، مدرن و کاربردی

- مناسب تمامی افراد، از حرفه ای ها تا تازه کاران

- فعال نگه داشتن شما با کوییزها و چالش های مختلف

- آموزش طراحی بازی های گوناگون

- ساخت اپلیکیشن ها برای اتوماتیک کردن

- نحوه ایجاد وبسایت های مختلف

- آموزش زبان های برنامه نویسی متنوع

- دارای امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Mimo: Learn to Code :


دانلود Mimo Learn to Code برای اندروید  دانلود Mimo Learn to Code برای اندروید  دانلود Mimo Learn to Code برای اندروید  دانلود Mimo Learn to Code برای اندروید  دانلود Mimo Learn to Code برای اندروید


پسورد فایل :
کپی