آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.9 Learn Android Java نرم افزار یادگیری جاوا اندروید

دانلود Learn Android Java برای اندروید

Learn Android Java این اپلیکیشن آموزشی ابتدایی را برای SQLite Database و برنامه نویسی جاوا محیا کرده است و به کسی با دانش ابتدایی، امکان ساخت اپلیکیشن های اندرویدی را می دهد. این نرم افزار آموزشی سبک و در عین حال کارآمد را برای شما تدارک دیده است. Learn Android Java به شما می آموزد که موقع ساخت اپلیکیشن اندرویدی، چگونه فکر کنید. موضوعات مختلفی از جمله نصب، فعال سازی ها، قالب ها، نمای لیست ها، SQLite سرویس ها و ... به نمایش در می آید. شما می توانید اپلیکیشن اندرویدی خود را به درستی طراحی کنید، بدون آن که لازم باشد چند بار بازنگری بر روی آن انجام دهید.

کوییز های این نرم افزار شما را هم برای اندروید و هم برای جاوا آماده تر می سازند. مفاهیم بنیادی برنامه نویسی اندرویدی را بیاموزید و با کمک جاوا، هر اپلیکیشنی که می خواهید را طراحی کنید. این نرم افزار نیازی به ارتباط اینترنتی ندارد و به شکل رایگان ارائه شده است. شما می توانید مهارت های خود را با کمک کوییز هایی که از موضوعات مختلف طرح شده اند بهبود بخشید و اپلیکیشن های پیچیده تری را طراحی کنید. Learn Android Java بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Learn Android Java :


- کم حجم و سبک، مصرف اندک از منابع سیستمی

- چیدمان مناسب آموزش ها در بخش های مختلف

- آماده سازی افراد تازه کار برای برنامه نویسی اندرویدی

- بدون نیاز به داشتن ارتباط اینترنتی

- بروزرسانی های منظم و مناسب

- کوییز از موضوعات مختلف برای بهتر کردن مهارت های کاربر

- رابط کاربری مناسب و سر راست


دانلود Learn Android Java


تصاویری از محیط نرم افزار Learn Android Java :


دانلود Learn Android Java برای اندروید  دانلود Learn Android Java برای اندروید  دانلود Learn Android Java برای اندروید  دانلود Learn Android Java برای اندروید  دانلود Learn Android Java برای اندروید


پسورد فایل :
کپی