آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار آموزش ستاره شناسی برای اندروید AstroSight 1.0.6

دانلود AstroSight برای اندروید

AstroSight این برنامه دارای بهترین مجموعه حقایق جالب علمی در مورد ستاره شناسی، کیهان شناسی و فضا است. از ستاره ها تا سیاره ها و شهاب سنگ ها، تا ماه و ماده تاریک و انرژی تاریک همگی این موضوعات موجود می باشند. از منشاء جهان تا تحول آن در طول زمان، نحوه تشکیل ستاره ها و سیاره ها، تا عملکرد تلسکوپ ها و ... را در این برنامه بیاموزید. هم چنین می توانید جزئیات مختلفی را در مورد ستاره شناسی در این اپلیکیشن بیابید.

تمامی دوست داران ستاره شناسی، این نرم افزار را مفید خواهند یافت. اگر بخواهید می توانید حقایق دلخواه خود را نیز به لیست علاقه مندی هایتان اضافه نمایید و آن ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. رابط کاربری برنامه ساده بوده و هر کسی به سادگی می تواند از آن استفاده کند. در AstroSight حقایقی مربوط به سیاره های منظومه شمسی نیز وجود دارد. از نظریه بیگ بنگ تا کارهایی که ناسا انجام داده، سیاه چاله ها و ... از جمله حقایق علمی ای هستند که در این نرم افزار می توانید بیابید. تعدادی محاسبه گر جالب مانند یابنده وزن افراد در سایز سیاره ها، محاسبه گر سن در دیگر سیاره ها، محاسبه گر  اتساع زمانی و ... نیز وجود دارند. AstroSight بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار AstroSight :


- دارای امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی

- حقایق علمی مرتبط با موضوعات متنوع

- کوییز های مرتبط با ستاره شناسی

- اضافه کردن حقایق جالب به لیست علاقه مندی ها

- محاسبه گر اتساع زمانی و انقباض لورنتس

- اشتراک گذاری آسان فکت ها با دوستان

- محاسبه گر سن و وزن افراد در دیگر سیاره ها


تصاویری از محیط نرم افزار AstroSight :


دانلود AstroSight برای اندروید  دانلود AstroSight برای اندروید  دانلود AstroSight برای اندروید  دانلود AstroSight برای اندروید  دانلود AstroSight برای اندروید


پسورد فایل :
کپی